emka18
(Mar Czyz)
23 Styczeń 2009 19:43
#1
Witam,
mam ogromną prośbę, po podłączeniu w pracy do komputera mojego pena, wyskoczył komunikat o wirusie. Z ciekawości próbowałam sprawdzić różnymi antywirami kompa w domu - niestety nigdy to się nie udawało, ponieważ w trakcie skanowania komputer się wyłącza. Teraz również o jakimś czasie korzystania z Internetu komputer się wyłącza i to nie poprzez hibernowanie, a tak jakby odłączono zasilanie.
Bardzo proszę o pomoc, bo w tym warunkach mgr nie napiszę
Poniżej wklejam log z HiJackThis: http://wklejto.pl/23655
Pozdrawiam,
Marta
MichaelP
(MichaelP)
23 Styczeń 2009 19:45
#2
Daj log z ukośnikami.
Podaj log z Combofix . Instrukcja viewtopic.php?f=16&t=36654
Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście Podajesz tylko link.
emka18
(Mar Czyz)
23 Styczeń 2009 19:55
#3
log z HiJackThis - http://wklej.eu/index.php?id=e6670250e6 . teraz OK?
– Dodane 23.01.2009 (Pt) 21:12 –
Drugi raz próbowałam z ComboFix ale za każdym razem komputer się wyłącza
help.
– Dodane 23.01.2009 (Pt) 21:21 –
Udało się! Tutaj log z ComboFix: http://wklej.eu/index.php?id=c25bc10f38
huber2t
(huber2t)
24 Styczeń 2009 07:29
#4
Do wyleczenia pendrive z wirusów użyj tych programów
otwórz notatnik i wklej
Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer
usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Dr.WEB CureIt!
emka18
(Mar Czyz)
24 Styczeń 2009 12:13
#5
Zrobiłam wszystkie kroki, oprócz ostatniego (skan Kasperskim). Skanowanie trwało ok. 3 godzin i komputer znów się wyłączył sam. Teraz skanowanie trwa już godzinę i jest dopiero 7%…
MichaelP
(MichaelP)
24 Styczeń 2009 12:15
#6
Pobierz ComboFix , ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
File::
C:\LOG6B.tmp
Z menu notatnika wybierz Plik Zapisz jako CFScript.txt .
Przeciągnij i upuść plik zapisany plik (CFScript.txt) na ikonę ComboFix.exe.
Rozpocznie się usuwanie, program wygeneruje log, dasz go na forum.
Na czas skanowania Combofixem wyłącz wszystkie antywirusy i firewalle.
Przeskanuj ten plik tym lub tym skanerem
emka18
(Mar Czyz)
24 Styczeń 2009 12:34
#7
MichaelP
(MichaelP)
24 Styczeń 2009 12:38
#8
Pobierz The Avenger , zaznacz poniższy tekst
Skopiuj Kliknij na Paste Script from Clipboard Execute Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
:!: Po wykonaniu skasuj z dysku C:\Avenger\backup.zip i wklej raport na forum C:\avenger.txt
Instrukcja programu http://helpc.eu/viewtopic.php?f=26&t=20
emka18
(Mar Czyz)
24 Styczeń 2009 13:33
#9
emka18
(Mar Czyz)
24 Styczeń 2009 13:47
#11
huber2t
(huber2t)
24 Styczeń 2009 14:49
#12
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Dr.WEB CureIt!