Wirus wyłącza kompa? Log z HiJackThis

Witam,

mam ogromną prośbę, po podłączeniu w pracy do komputera mojego pena, wyskoczył komunikat o wirusie. Z ciekawości próbowałam sprawdzić różnymi antywirami kompa w domu - niestety nigdy to się nie udawało, ponieważ w trakcie skanowania komputer się wyłącza. Teraz również o jakimś czasie korzystania z Internetu komputer się wyłącza i to nie poprzez hibernowanie, a tak jakby odłączono zasilanie.

Bardzo proszę o pomoc, bo w tym warunkach mgr nie napiszę :wink:

Poniżej wklejam log z HiJackThis: http://wklejto.pl/23655

Pozdrawiam,

Marta

Daj log z ukośnikami.

Podaj log z Combofix. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=16&t=36654

Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście Podajesz tylko link.

log z HiJackThis - http://wklej.eu/index.php?id=e6670250e6 . teraz OK?

Dodane 23.01.2009 (Pt) 21:12

Drugi raz próbowałam z ComboFix ale za każdym razem komputer się wyłącza :frowning:

help.

Dodane 23.01.2009 (Pt) 21:21

Udało się! Tutaj log z ComboFix: http://wklej.eu/index.php?id=c25bc10f38

Do wyleczenia pendrive z wirusów użyj tych programów

otwórz notatnik i wklej

Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!

Zrobiłam wszystkie kroki, oprócz ostatniego (skan Kasperskim). Skanowanie trwało ok. 3 godzin i komputer znów się wyłączył sam. Teraz skanowanie trwa już godzinę i jest dopiero 7%…

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj

Wklej do notatnika:

File::

C:\LOG6B.tmp

Z menu notatnika wybierz Plik :arrow: Zapisz jako :arrow: CFScript.txt.

Przeciągnij i upuść plik zapisany plik (CFScript.txt) na ikonę ComboFix.exe.

Rozpocznie się usuwanie, program wygeneruje log, dasz go na forum.

Na czas skanowania Combofixem wyłącz wszystkie antywirusy i firewalle.

Przeskanuj ten plik tym lub tym skanerem

Log z Combo: http://wklej.eu/index.php?id=d3085fac6d

Wynik skanu tamtym programem: http://www.virustotal.com/pl/analisis/0 … e4266a9da0

Pobierz The Avenger, zaznacz poniższy tekst

Skopiuj :arrow: Kliknij na Paste Script from Clipboard :arrow: Execute :arrow: Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.

:!: Po wykonaniu skasuj z dysku C:\Avenger\backup.zip i wklej raport na forum C:\avenger.txt

Instrukcja programu :arrow: http://helpc.eu/viewtopic.php?f=26&t=20

Raport z Avenger: http://wklej.eu/index.php?id=94452f4fc8

Plik został usunięty.

Daj nowy log z Combofix.

http://wklej.eu/index.php?id=33af26a296

W logu nic nie widzę

usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!

Działa :slight_smile:

Dziękuję Wam bardzo :slight_smile: