Jeanne
(Jeanne89 17)
30 Sierpień 2014 19:17
#1
Witam serdecznie,
Mam problem z Win32.Bprotect-D oraz innymi z “rodziny” Win32, jak również JS:BProtect-E, NSIS:NextLive-A…
Niestety zupełnie nie wiem jak mogłabym usunąć te trojany. Avast tylko je wykrył w jednym z trzech skanowanań (w skanowaniu komputera przy ponownym uruchomieniu przed uruchomieniem systemu Windows). System operacyjny to również windows7.
Poniżej wklejam logi OTL: http://wklej.to/sl9QG
Dziękuję za pomoc!
Acorus - dziękuję, już ściągam i skanuję.
Atis
(Atis)
30 Sierpień 2014 19:37
#2
Przeczytaj temat Nowy log obowiązkowy.
Jeanne
(Jeanne89 17)
30 Sierpień 2014 19:40
#3
@Atis - dziękuję za informację.
Poniżej wklejam logi:
FRST: http://wklej.to/CfROa
Addition: http://wklej.to/FN0sh
Atis
(Atis)
30 Sierpień 2014 19:48
#4
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
Toolbar: HKLM - avast! WebRep - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No File
Filter: text/xml - {807553E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - No File
C:\AdwCleaner
C:\Windows\SysWOW64\mjcm
C:\Windows\system32\tprb
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Jeanne
(Jeanne89 17)
31 Sierpień 2014 08:38
#5
Zrobiłam tak jak poleciłeś. Poniżej nowy raport FRST:
http://wklej.to/DSpgw
Atis
(Atis)
31 Sierpień 2014 12:08
#6
Skasuj folder C:\FRST
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png
Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish
Odinstaluj Adobe Reader 9.5.5 i zainstaluj Adobe Reader XI 11.0.8