Wlasna obudowa - stal, metal - bezpieczne?

Cześć,

jako, że mam osobe, która pracuje jako ślusarz, mam taka mozliwość, abym z jej pomocą stworzył obudowę.

najpierw pytanie, czy to bezpieczne? nie będzie przewodzić prądu?

ta obudowa po prostu by była nafaszerowana wiatrakami. 2x z tyłu, 2x u góry, 2x z przodu, 4x na panelu bocznym lewym i 1x na panelu bocznym prawym.

była by pomalowana na czarno, neony jakieś te inne duperele.

ale najwazniejsze czy nie bedzie przewodzić prądu? czy sa jakies tutoriale na ten temat? wszystko było by spawane.

Chcesz w budzie uzyskać temp mniejszą niż pokoju? :smiley: Btw nie znam się ale wydaje mi się ze cyrkulacja powietrza nie będzie dobra, jeśli zakładasz wiatraki ze wszystkich stron… 2x 120mm z przodu i 2x 120mm z tyłu w zupełności wystarczy no chyba że masz jakiś ogromny sprzęt :stuck_out_tongue: Wydaje mi się, że przy twoim rozwiązaniu powietrze będzie się przemieszać metal - środek obudowy, środek obudowy - metal… Takie coś też się może zrobić jak masz kable niepoukładane, tak mi się wydaje że uzyskasz taki efekt :slight_smile:

Raczej nie będzie. Najlepiej zrób ją z jakiegoś starego szkieletu z obudowy…

Przecież obudowy nie podłączasz pod prąd… jest tylko stelażem mającym utrzymać wszystkie elementy do kupy… Każda obudowa przwodzi prąd jeśli jest zbudowana z przewodników elektrycznych.

Chce przede wszystkim zrobić miejsce na zasilacz na dole i kable dać za ‘płytką’, która trzyma płytę główną.

Corsair 520W najlepiej preferowałbym.

A macie jakieś propozycje z czego zbudować? stal, metal?

stal to metal.

Preferowana byłaby aluminiowa blacha na tyle gruba by nie przenosiła drgań i się nie wyginała.

Stal czy aluminium są świetnymi przewodnikami prądu ale przecież obudowy nie podłączasz do prądu, więc będzie to bezpieczne.