Witam,
Mój laptop ostatnio mocno zwolnił, a w dodatku czasem nie mogę korzystać z aplikacji (zamknąć ich, rozwinąć górnego menu, korzystać z paska zadań itp.) Czy mogę prosić o sprawdzenie loga pod tym kątem? Z góry dziękuję.
Pozdrawiam,
angol
Witam,
Mój laptop ostatnio mocno zwolnił, a w dodatku czasem nie mogę korzystać z aplikacji (zamknąć ich, rozwinąć górnego menu, korzystać z paska zadań itp.) Czy mogę prosić o sprawdzenie loga pod tym kątem? Z góry dziękuję.
Pozdrawiam,
angol
Przeskanuj tym komputer: NOD32 Online oraz MBAM
Przeskanuj tym komputer: CCleaner (Oczyść także rejestr oraz wejdź w zakładkę ‘Narzędzia’ >> ‘Przywracanie systemu’ i usuń wszystko oprócz pierwszego.)
Potem oczyść tym wszystko: ATF-Cleaner (Kliknij ‘Select All’ a potem ‘Empty selected’)
Wejdź w Start >> Akcesoria >> Narzędzia systemowe >> Oczyszczanie dysku oczyść nim cały dysk ‘C’.
Pokaż log z ComboFix.
Dziękuję za wskazówki - wykonałem. Oto log z ComboFix.
Pozdrawiam,
angol
Dodam jeszcze, że problem z obsługą aplikacji ciągle występuje.
a
Log ucięty.
Wklej loga bez części:
Widać dużo śmieci po poprzednich antywirusach. Może one powodują taki bałagan.
Użyj tych narzędzi do usunięcia pozostałości po poprzednich instalacjach.
Poza tym log czysty.
Menu Start -> Uruchom… -> Combofix /u
Pobierz CCleaner, wyczyść rejestr i dysk.
Usuń zbędniki z autostartu.
Wykonaj pełny skan Malwarebytes’ Anti-Malware - znalezione obiekty usuń.
Gdy będą wirusy pokaż raport.
Dziękuję.
Wklejam log Malwarebytes ze skanu wykonanego przed ComboFix’em. Były 4 komunikaty o malware.
Pozdrawiam,
angol