Witam.Mam w.w problemy od kilku dni,wydaję mi się że jest coraz gorzej więc postanowiłem poprosić Was o pomoc.
Log z OTL : http://wklej.eu/index.php?id=ea8081e442
Log z Extras: http://wklej.eu/index.php?id=d174a497ce
Witam.Mam w.w problemy od kilku dni,wydaję mi się że jest coraz gorzej więc postanowiłem poprosić Was o pomoc.
Log z OTL : http://wklej.eu/index.php?id=ea8081e442
Log z Extras: http://wklej.eu/index.php?id=d174a497ce
Co się dzieje z komputerem? Chcesz tylko, żebyśmy sprawdzili LOGi? Nie
Miałem na nim ok. 20 wirusów które usunąłem, teraz komputer włącza się wolniej i niektóre aplikacje długo się włączają.
Odinstaluj BrowseToSave i Search Assistant WebSearch 1.74.
Uruchom AdwCleaner i kliknij Usuń.
Pokaż nowy log z OTL.
OTL: http://wklej.eu/index.php?id=c8e2a01046
Extras: http://wklej.eu/index.php?id=2feddf3707
Mam również problem z directx’em 9.0,kiedy chcę go zainstalować wyskakuje mi ,Wystąpił wewnętrzny błąd systemu.Sprawdz plik DXError.log i DirectX.log w folderze Windows aby rozpoznać problem."
Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.
Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.
Log po skrypcie http://wklej.eu/index.php?id=e824d07a6f
Log OTL http://wklej.eu/index.php?id=ad36dc5398
Log Extras http://wklej.eu/index.php?id=d05b66b2c8
Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.
Wyłącz i ponownie włącz przywracanie systemu:
http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.
Właśnie skanuje komputer Malwarem.A co mam zrobić z bibliotekami .dll? Praktycznie żaden program mi teraz nie działa,i nie mogę zainstalować directx’a.
W logu nie widać przyczyny tego problemu.
Ponownie zainstaluj Service Pack 3 to nadpisze pliki systemowe i może coś naprawi.