Dj_Teker
(Dj_Teker)
9 Lipiec 2014 13:21
#1
Witam !
Mam problem z wolno działającym kompem i programami, mam tu na myśli gry. Miałem kilka pod rząd bluescrren of dead. Z niedziałających gier mogę wymienić Heroes III Złota Edycja i Worms Armagedoon. Jestem w trakcie defragmentacji dysku, usunięto wpisy z HP i Toolbarów. Jedyną grą, która działa jest TES IV: Oblivion. Mimo czyszczenia CC Clenarem komp nadal działa wolna a Heroes III i Worms wykraczają się po ok. 2 minutach.
Jak jest przyczyna?
Jak to naprawić ?
P.S. Wklejam LOGi z OTL: http://wklej.to/nKEel
oraz EXTRAS: http://wklej.to/KQtXD
Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.
Lewanxd
(Lewanxd)
9 Lipiec 2014 13:31
#2
Sprawdź pamięć RAM MemTestem, na moje oko ten temat nie do działu Bezpieczeństwo, a do Hardware/Sterowniki.
Jaka grafika, jaka płyta główna? Temperatury pod obciążeniem?
Acorus
(Acorus)
9 Lipiec 2014 13:35
#3
Odinstaluj Qtrax Player,Browse2save,Movies Toolbar for Chrome (Dist. by Bandoo Media, Inc.),Music Toolbar for Internet Explorer (Dist. by Bandoo Media, Inc.),Przyspiesz Komputer v2.1,BrowseToSave 1.74,Search Assistant WebSearch 1.74,webget,Torch.Pobierz i uruchom AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/finish/1/ Kliknij Szukaj i później Usuń.
Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.
Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.
Dj_Teker
(Dj_Teker)
9 Lipiec 2014 14:46
#4
Witam !
Pokazuję raporty z FRST i Addition
FRST: http://wklej.to/8Y0Zm
Addition: http://wklej.to/FU40w
Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.
Dj_Teker
(Dj_Teker)
9 Lipiec 2014 15:04
#6
Mam takie pytanie: Czy dobrze rozumie, że LOG z AdwCleaner nie jest LOGiem z Addition ?
Jeżeli tak, to jak zrobić tak aby mieć LOG a Addition ?
Bardzo proszę o pomoc
Atis
(Atis)
9 Lipiec 2014 16:18
#7
Uruchom FRST i zaznacz Addition.txt, a następnie kliknij Scan.
Dj_Teker
(Dj_Teker)
9 Lipiec 2014 17:09
#8
Witam !
Pokazuję raporty z FRST i Addition
FRST: http://wklej.to/8Y0Zm
Addition: http://wklej.to/vy2n4
Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.
Atis
(Atis)
9 Lipiec 2014 18:22
#9
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKLM\...\Run: [GEST] => =
HKU\.DEFAULT\...\Run: [SYS_UPDATE_A894C1F8BECBD4D484FA642] => C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\WinRAR\sysoxatul.exe
HKU\.DEFAULT\...\RunOnce: [nltide_2] - regsvr32 /s /n /i:U shell32
HKU\.DEFAULT\...\RunOnce: [nltide_3] - rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,N
HKU\S-1-5-19\...\RunOnce: [nltide_2] - regsvr32 /s /n /i:U shell32
HKU\S-1-5-19\...\RunOnce: [nltide_3] - rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,N
HKU\S-1-5-20\...\RunOnce: [nltide_2] - regsvr32 /s /n /i:U shell32
HKU\S-1-5-20\...\RunOnce: [nltide_3] - rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,N
HKLM\...\AppCertDlls: [x64] -> c:\program files\music toolbar\datamngr\x64\apcrtldr.dll <===== ATTENTION
HKLM\...\AppCertDlls: [x86] -> c:\program files\music toolbar\datamngr\apcrtldr.dll <===== ATTENTION
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt1 -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt2 -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt3 -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt4 -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing.
BHO: No Name - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - No File
BHO: No Name - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - No File
FF Extension: . - C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\hfjkt05w.default\Extensions\{266d7873-cc35-cf2d-cb37-201e0e001a33} [2014-07-03]
FF Extension: Ask New Tabs - C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\hfjkt05w.default\Extensions\{A159B887-7EA3-B6C7-59EB-D1011D624DC6} [2014-03-04]
CHR Extension: (wxjda) - C:\Documents and Settings\User\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mdgkfajodaliacghnafobjnclblcfmlm [2014-07-03]
S3 ew_usbenumfilter; system32\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys [X]
S3 huawei_cdcacm; system32\DRIVERS\ew_jucdcacm.sys [X]
S3 huawei_cdcecm; system32\DRIVERS\ew_jucdcecm.sys [X]
S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X]
S3 huawei_ext_ctrl; system32\DRIVERS\ew_juextctrl.sys [X]
S4 IntelIde; No ImagePath
C:\AdwCleaner
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\WinRAR\sysmmixex.exe
C:\Documents and Settings\User\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\wsr35zt32.dll
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Hyinwy
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Geneki
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Utnua
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Oxku
C:\WINDOWS\system32\djkhgeg.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\deacahbc35.nls
C:\WINDOWS\system32\bjcabea.exe
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Atsyo
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Wogiek
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Rygi
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Ozviix
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Ziudo
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Recui
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Icup
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Gyoqo
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Inma
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Bywody
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Yhavhi
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Ibvigu
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Cykeka
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Saow
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Maasf
C:\WINDOWS\system32\pienhof.exe
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Yvuxs
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Xalio
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Ximaz
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Ytpoza
C:\WINDOWS\system32\onqcojn.exe
C:\WINDOWS\system32\flggdke.exe
C:\Documents and Settings\All Users\*.exe
C:\Documents and Settings\User\Ustawienia lokalne\Temp\*.exe
C:\Documents and Settings\User\Ustawienia lokalne\Temp\*.dll
Task: C:\WINDOWS\Tasks\RMSchedule.job => C:\Program Files\PC Tools Registry Mechanic\RegMech.exe
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\msksnbq.exe:1483068520
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\msksnbq.exe:593983094
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\msksnbq.exe:878430441
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:373E1720
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:D1B5B4F1
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\SYS_UPDATE_A894C1F8BECBD4D484FA642" /f
Hosts:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Dj_Teker
(Dj_Teker)
9 Lipiec 2014 19:25
#10
Raport z FRST: http://wklej.to/Lig57
Proszę o sprawdzenie LOGa i pomoc.
Raport z usuwania Fixlog niestety się nie pokazał gdyż mój komp nie może znaleźć pliku fixlist.txt
Atis
(Atis)
9 Lipiec 2014 19:31
#11
Przecież wystarczyło przeczytać komunikat.
Pliki FRST i fixlist muszą być zapisane w tym samym folderze.
Dj_Teker
(Dj_Teker)
9 Lipiec 2014 19:37
#12
Wykonałem cała procedurę jeszcze raz i oto jej efekty:
Raport z usuwania Fixlog: http://wklej.to/C5ncL
Raport z FRST: http://wklej.to/QRIYp
Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.
Atis
(Atis)
9 Lipiec 2014 19:47
#13
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [873244444] => C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\msksnbq.exe No File
ShellIconOverlayIdentifiers: 00avast -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
AlternateShell:
C:\AdwCleaner[S0].txt
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Unlo
C:\Documents and Settings\All Users\*.exe
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Dj_Teker
(Dj_Teker)
10 Lipiec 2014 06:26
#14
Raport z usuwania Fixlog: http://wklej.to/eCNxe
Raport z FRST: http://wklej.to/aAQIu
Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.
Atis
(Atis)
10 Lipiec 2014 13:39
#15
Nie widać aktywnej infekcji, ale ciągle tworzone są jakieś szkodliwe pliki.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
C:\WINDOWS\system32\ddplpdk.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\deacahbc35.nls
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Ziudo
Uruchom FRST i kliknij Fix. Później skasuj C:\FRST
Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.
Przeskanuj dysk Dr.Web CureIt i napisz czy wykrył jakieś wirusy.
Dj_Teker
(Dj_Teker)
10 Lipiec 2014 15:47
#16
Raport z usuwania Fixlog:http://wklej.to/Q9KKn
Raport z Dr.: 390 zagrożeń w tym jeden Trojan,
Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.
Tylko nie wiem dlaczego, gdy klikam w Dr Web funkcje “Otwórz raport” to on się nie otwiera ?
Atis
(Atis)
10 Lipiec 2014 15:57
#17
Nie napisałeś nazwy wykrytego wirusa.
Może to jest wirus infekujący pliki wykonywalne.
Dj_Teker
(Dj_Teker)
10 Lipiec 2014 16:32
#18
Po ponownym skanowaniu przez Dr. Web znaleziono tylko jeden zainfekowany plik: TFC.exe
Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.
Tylko nie wiem dlaczego, gdy klikam w Dr Web funkcje “Otwórz raport” to on się nie otwiera ?
Pojawił się jeszcze jeden problem: wykrzaczają się gry: Heroes MiM III Złota Edycja, StarWars Battelgront oraz Worms Armagedoon.
Jak to naprawić ?
Atis
(Atis)
10 Lipiec 2014 17:35
#19
Przecież napisałem, że w logach nie widać przyczyny, a jeśli jest wirus infekujący pliki wykonywalne, to pomóc mogą wyłącznie skanery. Nie wiadomo dlaczego masz problem z grami.
Kaspersky Virus Removal Tool
Dj_Teker
(Dj_Teker)
11 Lipiec 2014 07:05
#20
Kaspersky Virus Removal Tool znlazł: Virus.Win32.Expiro.nt