Wolno działający komp i gry


(Dj_Teker) #1

Witam !

 

Mam problem z wolno działającym kompem i programami, mam tu na myśli gry. Miałem kilka pod rząd bluescrren of dead. Z niedziałających gier mogę wymienić Heroes III Złota Edycja i Worms Armagedoon. Jestem w trakcie defragmentacji dysku, usunięto wpisy z HP i Toolbarów. Jedyną grą, która działa jest TES IV: Oblivion.  Mimo czyszczenia CC Clenarem komp nadal działa wolna a Heroes III i Worms wykraczają się po ok. 2 minutach.

 

Jak jest przyczyna?

 

Jak to naprawić ?

 

P.S. Wklejam LOGi z OTL: http://wklej.to/nKEel

oraz EXTRAS: http://wklej.to/KQtXD

 

Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.

 

 

 

 

 

 

 


(Lewanxd) #2

Sprawdź pamięć RAM MemTestem, na moje oko ten temat nie do działu Bezpieczeństwo, a do Hardware/Sterowniki.

 

Jaka grafika, jaka płyta główna? Temperatury pod obciążeniem?


(Acorus) #3

Odinstaluj Qtrax Player,Browse2save,Movies Toolbar for Chrome (Dist. by Bandoo Media, Inc.),Music Toolbar for Internet Explorer (Dist. by Bandoo Media, Inc.),Przyspiesz Komputer v2.1,BrowseToSave 1.74,Search Assistant WebSearch 1.74,webget,Torch.Pobierz i uruchom AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/finish/1/ Kliknij Szukaj i później Usuń.

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.


(Dj_Teker) #4

Witam !

 

Pokazuję raporty z FRST i Addition

 

FRST: http://wklej.to/8Y0Zm

 

Addition: http://wklej.to/FU40w

 

Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.


(Acorus) #5

Brak loga Addition.


(Dj_Teker) #6

Mam takie pytanie: Czy dobrze rozumie, że LOG z AdwCleaner nie jest LOGiem z Addition ?

 

​Jeżeli tak, to jak zrobić tak aby mieć LOG a Addition ?

 

​Bardzo proszę o pomoc


(Atis) #7

Uruchom FRST i zaznacz Addition.txt, a następnie kliknij Scan.


(Dj_Teker) #8

Witam !

 

Pokazuję raporty z FRST i Addition

 

FRST: http://wklej.to/8Y0Zm

 

Addition: http://wklej.to/vy2n4

 

Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.


(Atis) #9

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM\...\Run: [GEST] => =
HKU\.DEFAULT\...\Run: [SYS_UPDATE_A894C1F8BECBD4D484FA642] => C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\WinRAR\sysoxatul.exe
HKU\.DEFAULT\...\RunOnce: [nltide_2] - regsvr32 /s /n /i:U shell32
HKU\.DEFAULT\...\RunOnce: [nltide_3] - rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,N
HKU\S-1-5-19\...\RunOnce: [nltide_2] - regsvr32 /s /n /i:U shell32
HKU\S-1-5-19\...\RunOnce: [nltide_3] - rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,N
HKU\S-1-5-20\...\RunOnce: [nltide_2] - regsvr32 /s /n /i:U shell32
HKU\S-1-5-20\...\RunOnce: [nltide_3] - rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,N
HKLM\...\AppCertDlls: [x64] -> c:\program files\music toolbar\datamngr\x64\apcrtldr.dll <===== ATTENTION
HKLM\...\AppCertDlls: [x86] -> c:\program files\music toolbar\datamngr\apcrtldr.dll <===== ATTENTION
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt1 -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt2 -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt3 -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt4 -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing.
BHO: No Name - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - No File
BHO: No Name - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - No File
FF Extension: . - C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\hfjkt05w.default\Extensions\{266d7873-cc35-cf2d-cb37-201e0e001a33} [2014-07-03]
FF Extension: Ask New Tabs - C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\hfjkt05w.default\Extensions\{A159B887-7EA3-B6C7-59EB-D1011D624DC6} [2014-03-04]
CHR Extension: (wxjda) - C:\Documents and Settings\User\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\mdgkfajodaliacghnafobjnclblcfmlm [2014-07-03]
S3 ew_usbenumfilter; system32\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys [X]
S3 huawei_cdcacm; system32\DRIVERS\ew_jucdcacm.sys [X]
S3 huawei_cdcecm; system32\DRIVERS\ew_jucdcecm.sys [X]
S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X]
S3 huawei_ext_ctrl; system32\DRIVERS\ew_juextctrl.sys [X]
S4 IntelIde; No ImagePath
C:\AdwCleaner
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\WinRAR\sysmmixex.exe
C:\Documents and Settings\User\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\wsr35zt32.dll
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Hyinwy
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Geneki
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Utnua
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Oxku
 C:\WINDOWS\system32\djkhgeg.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\deacahbc35.nls
C:\WINDOWS\system32\bjcabea.exe
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Atsyo
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Wogiek
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Rygi
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Ozviix
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Ziudo
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Recui   
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Icup       
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Gyoqo           
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Inma            
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Bywody          
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Yhavhi          
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Ibvigu  
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Cykeka  
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Saow            
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Maasf           
C:\WINDOWS\system32\pienhof.exe                               
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Yvuxs   
C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\Xalio   
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Ximaz           
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Ytpoza      
C:\WINDOWS\system32\onqcojn.exe
C:\WINDOWS\system32\flggdke.exe
C:\Documents and Settings\All Users\*.exe
C:\Documents and Settings\User\Ustawienia lokalne\Temp\*.exe
C:\Documents and Settings\User\Ustawienia lokalne\Temp\*.dll
Task: C:\WINDOWS\Tasks\RMSchedule.job => C:\Program Files\PC Tools Registry Mechanic\RegMech.exe
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\msksnbq.exe:1483068520
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\msksnbq.exe:593983094
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\msksnbq.exe:878430441
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:373E1720
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:D1B5B4F1
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\SYS_UPDATE_A894C1F8BECBD4D484FA642" /f
Hosts:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Dj_Teker) #10

Raport z FRST: http://wklej.to/Lig57

 

Proszę o sprawdzenie LOGa i pomoc.

 

Raport z usuwania Fixlog niestety się nie pokazał gdyż mój komp nie może znaleźć pliku  fixlist.txt


(Atis) #11

Przecież wystarczyło przeczytać komunikat.

Pliki FRST i fixlist muszą być zapisane w tym samym folderze.


(Dj_Teker) #12

Wykonałem cała procedurę jeszcze raz i oto jej efekty:

 

Raport z usuwania Fixlog: http://wklej.to/C5ncL

 

Raport z FRST: http://wklej.to/QRIYp

 

Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.


(Atis) #13

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [873244444] => C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\msksnbq.exe No File
ShellIconOverlayIdentifiers: 00avast -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
AlternateShell: 
C:\AdwCleaner[S0].txt
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Unlo
C:\Documents and Settings\All Users\*.exe

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Dj_Teker) #14

Raport z usuwania Fixlog: http://wklej.to/eCNxe

 

 

Raport z FRST: http://wklej.to/aAQIu

 

 

Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.


(Atis) #15

Nie widać aktywnej infekcji, ale ciągle tworzone są jakieś szkodliwe pliki.

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

C:\WINDOWS\system32\ddplpdk.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\deacahbc35.nls
C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Ziudo

Uruchom FRST i kliknij Fix. Później skasuj C:\FRST

Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.

Przeskanuj dysk Dr.Web CureIt i napisz czy wykrył jakieś wirusy.


(Dj_Teker) #16

Raport z usuwania Fixlog:http://wklej.to/Q9KKn

 

Raport z Dr.: 390 zagrożeń w tym jeden Trojan, 

 

Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.

 

Tylko nie wiem dlaczego, gdy klikam w Dr Web funkcje "Otwórz raport" to on się nie otwiera ?


(Atis) #17

Nie napisałeś nazwy wykrytego wirusa.

Może to jest wirus infekujący pliki wykonywalne.


(Dj_Teker) #18

Po ponownym skanowaniu przez Dr. Web znaleziono tylko jeden zainfekowany plik: TFC.exe

 

Bardzo proszę o sprawdzenie powyższych LOGów.

 

Tylko nie wiem dlaczego, gdy klikam w Dr Web funkcje "Otwórz raport" to on się nie otwiera ?

 

Pojawił się jeszcze jeden problem: wykrzaczają się gry: Heroes MiM III Złota Edycja, StarWars Battelgront oraz Worms Armagedoon.

 

Jak to naprawić ?


(Atis) #19

Przecież napisałem, że w logach nie widać przyczyny, a jeśli jest wirus infekujący pliki wykonywalne, to pomóc mogą wyłącznie skanery. Nie wiadomo dlaczego masz problem z grami.

Kaspersky Virus Removal Tool


(Dj_Teker) #20

Kaspersky Virus Removal Tool znlazł: Virus.Win32.Expiro.nt