Wolny internet bezprzewodowy


(Przemek 1989 07) #1

Witam. Piszę o problemie kolegi. Otóż ma on problem z netem. Ma Laptop Acer Aspire 5315 z systemem XP, modem huawei e173. Od kilku dni net nie działa mu jak należy, wolno (strony długo się wczytują), albo wcale, nieraz nie ma problemu. Na tablecie działa perfekcyjnie, zasięg ma bardzo dobry. Twierdzi, że nie jest to wina pakietu gdyż w tej chwili jeszcze ma ponad 2GBy transferu.


(Grabkamy) #2

Niech upewni się u operatora.

Podejrzewam że w laptopie Twojego kumpla nazbierało się już trochę syfu.

Zapoznaj się z tym:http://forum.dobreprogramy.pl/analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html

wklej logi z OTL-a, ktoś z forum je sprawdzi i wyda odpowiednie instrukcje.

Może i nie do tematu wątku ale opiszę jak negocjować warunki z sieciami komórkowymi:

Mam taki internet z T-mobile i od czasu do czasu (bardzo rzadko, ale jednak) internet potrafi nie działać parę godzin.

Więc mając taki problem zadzwoniłem do nich z zamiarem negocjacji warunków umowy, dodali mi do miesięcznego

transferu 2GB (miałem 3GB razem z laptopem za cenę 89,00 złotych), gdzie sam internet to było 39,00 złotych.

Dodatkowo złożyłem rezygnację z ich usług z dniem wygaśnięcia umowy (Na wszystkich umowach jakie mam w T-mobile, a jest ich aż pięć).

tydzień temu dostałem telefon że mogą zaoferować mi pakiet 20GB za "całe 54,90 zł za miesiąc" jak nie zrezygnuję z tego internetu.

Ps. Żeby negocjować warunki z sieciami komórkowymi (nie wiem czy wszystkie sieci to robią).

Składamy rezygnację i czekamy aż do końca umowy zostaną jakieś cztery miesiące (tak było w moim przypadku), wtedy zadzwonią z super ofertą.

Dzieje się tak dla tego, że nasza rezygnacja trafia do SUK (sekcja utrzymania klienta, przynajmniej w T-mobile), a tam przygotowują nam ofertę troszkę lepszą.

Ps 2. Dodam że teraz ta umowa za 54,90zł jest tylko na 15 miesięcy (za miesiąc złożę rezygnację ponownie i będę czekał na ich ruch :smiley: ).


(Przemek 1989 07) #3

oto one: log z OTL http://wklej.to/jyxTo oraz log Extras http://wklej.to/AgNll

ps. kolega ma net na kartę sim, a w salonie Orange powiedziano mu, że nie pomogą w tej sprawie.