Wolny internet - neostrada 10mb

Witam,

mam pewien problem. Otóż za 4 miesiące kończy mi się umowa ( 6mb ) z tpsa i przedłużyłem ją zwiększając internet na 20mb. Jednak za daleko jestem od centrali i linia nie wytrzymała. Aktualnie zmniejszyli prędkość do 10mb. Zrobiłem różne pomiary ale nadal prędkość utrzymuje się na 6 mb. Coś jest nie tak z moim komputerem, routerem ?

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Ranger

Nie no chwile Przecież piszesz że dopiero za cztery miesiące kończy Ci się umowa na 6mb Więc masz nadal taką prędkość Przedłużyłeś umowę na 20 mb ale pewno technicy zbadali linie i doszli do wniosku że więcej jak 10 mb na tej linii nie pociągnie więc zaoferowali 10 mb bo uznali że tyle można wyciągnąć To 10 mb będziesz miał ale za cztery miesiące jak wejdzie w życie nowa umowa Chyba że ustaliłeś co innego Dostałeś nową umowę (aneks) Jeśli tak to od kiedy on obowiązuje. Zobacz sobie na rachunek wtedy będzie czarno na białym za co płacisz abonament a co masz.

Umowa była taka, że przesyłają umowę, podpisuje i jak do nich wróci mam 10 mb. Właśnie przed chwilą dzwoniłem do tps’ y. Twierdzili, że 10mb jest i powinno wszystko widać na speed teście. Jednak jest inaczej. Ciężko też jest dojść do ładu ponieważ za każdym razem w obsłudze klienta mówią co innego.

Po drugim telefonie pani konsultant stwierdziła, że może być awaria na linii. Jak dla mnie cyrk na kółkach.

Ja podpisałem w piątek aneks do umowy, kończącej się 12.12 br. i już od dziś mam większą prędkość. Oficjalnie mają 10dni od podpisania na zwiększenie transferu. Jeśli Cię to coś pocieszy, zamiast 6mb z umowy, mam 5.2mb mimo, iż wg nich pójdzie nawet 20mb.

Tak wiem o tym. Tylko jak z nimi rozmawiam telefonicznie i mnie zapewniają, że przełączyli mi na 10mb a nadal mam 6mb to coś nie tak. Nie lubię jak ktoś mnie oszukuje. Wydawało mi się, że to coś z komputerem ale to za pewne z ich strony wina.

Mnie to by nie cieszyło. Nie lepiej zgłosić tego do tps’a, że łącze nie jest stabilne i nie osiąga max prędkości tak jak było to w umowie zawarte ?

Ewentualnie zgłosić problem do UKE. Słyszałem, że pomagają z takimi problemami jakie Ty masz.

Do UKE możesz sobie zgłaszać. Nikt ci nie oferuje stałej prędkości 10 mb/s tylko do 10 mb/s a to jest chyba różnica.

Nie żebym ja tam bronił tepsy, tylko wiem jak jest w umowie zapisane.