Siemka mam mały problem z internetem jestem nowym użytkownikiem forum i za bardzo nie znam się na komputerach. Problem siedzi tym że mam szybkość Internetu 256 Kb/s a podczas ściągania gier lub programów ze stron internetowych maksymalnie ściągą mi z szybkością 60Kb/s . Czy ktoś mógł mi pomóc mówiąc jak zwiększyć szybkość Internetu o 100Kb/s przynajmniej żebym miał ?
przy tej prędkości neta taka prędkość ściągania jest jak najbardziej prawidłowa:)
przepustowość łącza dzielisz przez 8 i masz prędkość ściągania, ja mając neo 1mb nie ściągam z prędkością 1mb tylko ~125
Ja niemam Neta z Neo tylko Przez kablówke, Mam Modem Thomsona. Napewno nieda się zwiększyć szybkości przynajmniej o 20 Kb ???
poprostu może strony z których ściągasz mają wolne lub przeciążone serwery bo to od prędkości przepustowości serwera zależy z jaką prędkością możesz ty ściągać.
da się, zwiększ prędkość internetu
ktoś tego próbował :?: :!: tam jest napisane
Twoje łącze jest rezerwowane w 20% przez Windows na rzekomo ważne pakiety QoS. Aby znieść to ustawienie kliknij Start > Uruchom > gpedit.msc w otwartym oknie >Konfiguracja komputera >Szablony administracyjne > Sieć > Harmonogram pakietów QoS > kliknij prawym przyciskiem na Ogranicz rezerwowalną przepustowość i wybierz Właściwości zaznacz Włączone a limit na 0% i Zastosuj i OK. Zrestartuj kompa i ciesz się pełną przepustowością!
i jak wpisuje te gpedit.msc w Start>Uruchom to mi wyskakuje ze nie można znaleść tego pliku :? ktoś wie o co chodzi :?:
Złączono Posta : 11.07.2007 (Sro) 20:32
ale znalazłem jeszcze to
cFosSpeed mi przyspieszył neta i działa jak burza. Mam Kaskadę.
Ty sie ciesz. ja mam neta 256kb/s i mi ściaga średnio 30 kb/s.
Niektóre te programy internetu nie przyśpieszają, chyba, że te bdb 
Jesteś pewny że 30 kb/s ?? bo może 30 kB/s a to już ogromna różnica.
a zatem transfer twojego łącza jest jak najbardziej prawidłowy przy przepustowości 256 kb/s ( co widać poniżej )