WOLNY WINDOWS pomocy nie daje sobie rady


(Lukasz Bielecki) #1

Witam

Od jakiegoś tygodnie strasznie spowolnił mi się komputer pomóżcie....

Zamieszczam loga z Combofixa przed chwila zrobionego

Z góry dziekuje

http://wklej.org/id/88592/


(dethloe123) #2

Wylecz pendrive Flash Disinfector http://www.searchengines.pl/Kolekcja-narzedzi-usuwajacych-!-t31936.html/ lub sformatuj.

Wklej do notatnika:

Zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum.

Loga wklej na http://www.wklej.org/ a w poście daj linka.


(Lukasz Bielecki) #3

Zrobiłem chyba tak jak napisałeś czy coś się zmieniło

To link: http://www.wklej.org/id/88606/


(deFco247) #4

Log wygląda na czysty.

Usuń folder C:\Qoobox i instalator Combofixa.

Posprzątaj komputer CCleanerem.

Zoptymalizuj startowanie komputera.

Wyłącz i włącz Przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj komputer Dr Web CureIt!.

Jeśli będą wirusy, usuń je i daj raport na forum.


(system) #5

ComboFix informuje:

Plik IadHide5.dll, jest plikiem od funkcji aktualizatora BackWeb, który w Twoim przypadku jest składnikiem Desktop Messengera Logitecha. Więc nie zdziw się, gdy po uruchomieniu Windows powitają Cię okna komunikatów o błędzie programu BackWeb.

Jeżeli nie usunąłeś jeszcze folderu Qoobox, to możesz przywrócić plik do systemu.

Jednak najlepszym rozwiązaniem jest odinstalowanie Desktop Messengera (to on może być przyczyną spowolnienia systemu).


(Lukasz Bielecki) #6

Dalej wolny, poza tym do dzisiaj podczas zamykania pojawiało się okno że zostaną zainstalowane aktualizacje i nie instalowały się, do tego gdy biorę ponowne uruchomienie to komputer się wyłącza tylko to samo jest kiedy wcisnę restart.... Do tego mam wysokie użycie procesora do 100% podczas uruchomienia przeglądarki

Log z Malwarebytes' Anti-Malware

http://www.wklej.org/id/88988/

proszę wmyślcie coś pozytywnego


(@Blade@) #7

Przeskanuj ponownie Malwarebytes i usuń wszystko co znajdzie, bo z logu wynika, że tego nie usunąłeś