jak tekst napisany i zapisany w wordzie otworzyc w adobe (6.0)
Adobe co?
Chodzi mu o wersję 6.0 programu adobe acrobat.
Aby to zrobić, musisz przerobić *.doc na *.pdf.
Polecam do tego program qprinter. Jedyne co trzeba zrobić, to go zainstalować, otworzyć dokument worda i wyfrukowac przy użyciu nowo zainstalowanej drukarki.
mam 20 plikow i jak teraz zrobic zeby nie otwierac kazdego z osobna tylko razem jeden po drugim cos w rodzaju e booka
bez Adobe Acrobat’a tego nie zrobisz (tzn. tego: kilka .doc -> jeden .pdf). Ściągnij trial’a z http://www.adobe.com
w starszych wersjach Offica jest program Microsoft Binder do łączenia plików .doc w jeden plik
mam offica 2000 ale tu nie ma nic takieo, czy sa inne sposoby?
a cos pod winde bo to chyba pod maca jest ,nie chce mi sie z tym bawic, wole gotowe
polecałbym raczej użycie Open Office’a 2.02 - po wczytaniu wystarczy wyeksportować jako .pdf - w linijce narzędzi jest ikona ( easy come - easy go)