Woyo

Chciałes się zapytać czy już macie uregulowaną służbę wojskową ?

Bo ja mam kategorię A :frowning: ale na razie studiuję i mam spokój :smiley:

Nie żołnierska tylko wojskową

Ja także

Ja też

W wojsku nie jest tak żle :):slight_smile:

Może i nie ( ja byłem tam 2 lata) ale jak ktoś ma jakiś rozkręcony biznes i na rok musi zawiesić to nie jest to zaciekawa perspektywa!

Szukajcie w necie informacji na jakie schorzenia dostaje się “D”

Ponoć wystarczy teraz mieć platfusa i wojo z głowy!

juz nie wystarczy tez biora :frowning: wiem ze zeby miec kategorie D to trzeba miec chorobe i to powazna

tez mam :frowning:

Dziękujcie Bozi za zdrówko, a jak wam nie poskąpiła rozumu, to i z woja się wykręcicie!

Oj Kerimus… :x

Temat braliśmy…

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … u&start=15

a tu stronka - poradnik dla “poborowych” (zresztą z tego topicu) ! :twisted:

http://hyperreal.info/~fa/index.php?d=p … a_p&id=118

Aczkolwiek - anarchistów nie popieram, mało powiedziane… :evil:

A tak szczerze mówiąc, to dziwię się Waszemu “be” dla słuzby wojskowej… :roll:

Teraz, to się zmienia - i goście chcą - za wszelką cenę iść do wojska, bo w tym m.in. widzą swoją przyszłość zawodową, w niesamowicie pobabranym ekonomicznie kraju, jakim teraz jest jest Polska! :frowning:

To samo dotyczy pracy w Policji itd.

A poza tym jest teraz moda na fascynację na najrozmaitsze szkoły przetrwania i tzw. sporty ekstremalne…

To daje adrenalinę i możność sprawdzenia się…

Sama byłam na 7 -dniowym obozie “survival” i były to niewątpliwie, jedne z najpiękniejszych dni mojego życia! :frowning:

Wojsko - to pikuś przy takim sprawdzianie!

Nie miałam żarcia przez cały tydzień, a spałam do kupy przez te siedem dni - może 10 godzin… :roll:

Gdybym była facetem, ani chwili bym się nie wahała przed zakosztowaniem smaku służby wojskowej! :slight_smile:

kerimus z platfusem było dobre :wink: