Wpisywanie captcha na każdej stronie

Ponownie ten sam problem, czy wchodze na bezużyteczną, czy na HLTV, wszędzie muszę wpisywać kod captcha, żeby udowodnić im, że nie jestem “robotem”. Zaraz dam skany OTL’a. MalwareBytes nic nie wykrywa :frowning:

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

http://wklej.org/id/1482718/ FRST

Otwórz Notatnik i wklej:

Task: {805EEC43-A7F4-48AE-BCF4-9857BE37153E} - System32\Tasks\{2C1C96CC-2A3A-4BEA-A495-3F6018C5B956} = Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.1.0.129.272/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
AlternateDataStreams: C:\ProgramData:NT
AlternateDataStreams: C:\ProgramData:NT2
AlternateDataStreams: C:\Users\All Users:NT
AlternateDataStreams: C:\Users\All Users:NT2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Dane aplikacji:NT
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Dane aplikacji:NT2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT2
AlternateDataStreams: C:\Users\User\Dane aplikacji:NT
AlternateDataStreams: C:\Users\User\Dane aplikacji:NT2
AlternateDataStreams: C:\Users\User\AppData\Roaming:NT
AlternateDataStreams: C:\Users\User\AppData\Roaming:NT2
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKLM - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKLM-x32 - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
S3 EagleX64; \\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
S3 FairplayKD; \\C:\ProgramData\MTA San Andreas All\Common\temp\FairplayKD.sys [X]
U2 WZCSVC; No ImagePath
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.

Co teraz?

Nie rozumiesz, że nie ma żadnego wirusa?

Zresetuj ustawienia routera, a w razie dalszych problemów zgłoś problem dostawcy internetu.