Www

Siema, mam problem. Jestem w html kompletnie zielony, cos tam już stworzyłem, ale mam teraz problem. Używam Pajączka i nie wiem jak zobaczyć co stworzyłem i jeszcze jedno jak dodać menu, gdzie wpisać, wszystko prosił bym od podstaw bo jestem początkujący. Html poznaję od dzisiaj :mrgreen: :hahaha: Korzystam z kursu html ze strony http://www.kurshtml.boo.pl/, ale jakoś nie dużo mi pomaga.

przy oknie edycji kodu powinna być zakładka podgląd

to zależy jakie menu?

możesz też korzystać z kursu dołączonego do pajączka, jest tam wszystko fajnie omówione

Bądź zapisujesz to co zrobiłeś jako *.htm lub *.html i otwiersz w przeglądarce.

W miejsce * wstawiasz nazwę strony, jeżeli jest to strona główna przeważnie nazywa się ją jako index.html

Już widzę co zrobiłem, chcę dać menu typu rozwijane, jak wygląda pisze na stronie z kursem moim. Jak by ktoś mógł proszę dokładnie rozpisać jak, gdzie je umieścić, bo mało z tego kapuję i jestem w okresie nauki :smiley:

według mnie jak umieścić menu jest dobrze opisane, a czego właściwie tam nie rozumiesz??

Ja sie zastrzelę !!

:smiley:

Może Ctrl + Z? :smiley:

Dobra to co mi potrzebne zrobiłem, ale teraz mam se kurde problema :smiley: Menu i tekst znajdują się pod obrazkiem a moim celem jest żeby były na obrazku! !!

Często stosuje się takie rozwiązanie:

| TEXT |

[/code]

Przy czym tabelka musi mieć taki sam rozmiar jak obrazek…

Jak to zrobić, gdzie to trzeba wstawić, w który skrót?? Nic mi nie wychodzi a ten problem jest denerwujący wszystko zrobiłem i żeby stronę opublikować tylko tego tła mi na stronach brakuje! !!

łatwiej było by ci pomóc gdyby była możliwość zobaczenia kodu twojej strony

Jeżeli mowa o zwykłym tle, to w body… np.

Można też używając stylu CSS - http://www.w3schools.com/css/css_background.asp

Nie pomaga :frowning: Pomocy! !!

Wklej więc kod swojej stronki i napisz dokładnie z czym masz problem…