Wybór Karty Graficznej


(Dawidharasim1) #1

Mam taką sytuacje ja mały polaczek sie wyprowadziłem z Polski z Rodziną do Islandii. No i jestem tutaj 1,5 roku i zamierzam se zmienić karte graficzną.

Mój obecny sprzęt to

Amd x4200+ AM2

4*512 ddr2

SB x-fi

Msi k9n Sli

Gigabyte 6800Gt 256mb 256bit @Ultra

Niestety lubie i auta i komputery uznałem ,że na samochód bardziej mi przyda sie.

Mam takie karty do wyboru (Wszystkie od Msi tylko takie mają w takiej grupie cenowej)

Radeon 1950xtx 512Mb 256bit

Geforce 8600 Gts-OC 256Mb 128bit wentylator

Geforce 8600 Gts 512Mb 128bit radiator

Na początku myślałem ,że Radek to oczywisty wybór, patrzałem na dużo testów no ale potem zobaczyłem ,że radki mają problemy z dynamicznymi cieniami(DST) no i tera sam nie wiem co o tym myśleć.

Mam tera takie gry na kompie

Bioshock

Enemy Territory: Quake Wars

TDU

HL 2

World in Conflict

Far Cry

TES: Oblivion

Splinter Cell:Double Agent

Hitman:Blood Money

Która z tych kart najlepsza będzie dla tych gier. One tera mi chodzą tylko chodzi mi o to czy wybrać radka i mieć nadzieje w poprawce sterów by cienie dobre były czy GF i mieć nadzieje że stery zwiększą wydajność.


(Gen Salvador) #2

zdecydowanie ten radek

nie patrz tylko na benchmarki bo na nich i tak się nie gra. Wejdz na http://www.benchmark.pl jest tam ciekawy test, ale z Radeonem 1950Pro, żaden 8600 nie dorównuje mu do pięt. a X1950Xt jest od niego jakieś 30% wydajniejszy


#3

Mogę tylko zgodzić się z kolegą lukaszzek. Może i karty z serii 8600 obsługują DX10, ale co z tego jak w grach je wykorzystujących uzyskasz kilka(naście) klatek, A w obsłudze DX 9.x przegrywają z kretesem z tymi Radeonami więc wybór na dzień dzisiejszy jest chyba oczywisty.


(Monczkin) #4

Nazwij temat konkretnie. Grafiki można kupić galerii


(Dawidharasim1) #5

Zmieniłem nazwe tematu.

Wezme radka po prostu też chodzi mi o to że np. w World in Conflict czyli nowej gierce 8600Gts miał zakakująco dobry wynik ,ale jednak wezme radka.

Mam pytanko czy ktoś kto ma Radka podobnej wydajności z podobnym sprzętem co mój chciałbym przeczytać opinie kogoś jak mu chodzą gierki i tak dalej.


(Błażej) #6

No nie powiedziałbym

8600gt Palit Sonic+ w kilku grach jest wolniejszy(dx9), ale nie we wszystkich

BTW Zresztą przy procku C2D, 2Gb ram i 8600GT troche podkręconej,w Crysis na ~średnich detalach będzie dało się grać!


(Gen Salvador) #7

paru gości by sie znalazło :clever:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... t=x1950xtx

dawidhhh powiedz ile dajesz za tego radka ? u nas ceny zaczynają sie od ~1280zł a w tej kwocie to już masz 8800GTS 640MB


(Dawidharasim1) #8

Dzięki za opdowiedź Tera napewno wezme Radka sam everesta nie używam. :mrgreen: daje za niego 17,900 kr(koron islandzkich) to około 150euro przy przelicznikiu 3,73 wychodzi 573zł. Tak ogólnie to ja znam sie na sprzęcie gdyby nie fundusze to bym brał coś z nowych High-end. Mam konto na Allegro ale za cene do 650 zł nie widziałem nic super chyba że radzicie brać jakiegoś 7900 zamiast 1950xtx. To mówcie jestem człowiekiem otwartym na propozycje.


(Gen Salvador) #9

za tą kase to nie masz sie co zastanawiać,

z 7900 to jedynie GTX mogła by dorównać ale one są już droższe


(Dawidharasim1) #10

Aha, no to dzięki za odpowiedź. Temat do zamknięcie Reszte znalazłem na google.


(Błażej) #11

Za miesiąc wychodzą 8800GT ~500-700zł


(Dawidharasim1) #12

8800Gt czyli między 8600gts a 8800 gts z mała ceną brzmi jak to co tygryski lubią najbardziej :mrgreen: Może poczekam


(E Jacholkowski) #13

Jak Radek X1650xt to nie ASUSa :slight_smile: Ponieważ to jest glośne jak suszarka do włosów... Jak pierwszy raz włączyłem kompa to się wystraszyłem :x


(Dawidharasim1) #14

Troche nie na temat , ale każdy który tego nie wiedział będzie ostrożny na x1650xt od ASUSa.

Ten x1950xtx od Msi ma takie samo chłodzenie jak u Saphhire(chyba referencyje prosze mnie poprawić jeśli sie myle) na jakiejś stronce chyba in4 można ściagnąc nagranie to ta karta w odległości 20cm od dyktafonu brzmi jak 2 suszarki :x ale na szczęście nie jestem fanem ciszy.