Wybór między dwoma laptopami

Witam!

Mam dwie opcje:

Toshiba

AMD Turion 64x2 1,6 ghz 1 MB cache

2 gb razu DDR2 667 mhx

160 gb hdd

ATI Radeon mobility HD 2600 256 mb

reszta standard, bluetooth, nagrywara dvd itd.

no i Vista… :confused:

za ok 3900 zł

druga:

Fujitsu-Siemens

Intel coreDuo 2 ghz

2 gb DDR2 667 mhx

160 gd hdd

Ati Radeon HD 2300

reszta standard, Vista :confused:

cena ok 3600

Pytanie proste - który z tych laptopów będzie lepszy? Domyślam się, że do pracy biurowej oba nadają się tak samo, więc wyznacznikiem powinna być wydajność przy grach, programach graficznych i ogólna jakość/klasa producenta. Nie znam się zbytnio na sprzęcie, więc mam też takie pytanie - czy na notebookach tej klasy można liczyć na przyzwoite chodzenie z lepszą grafiką (Gothic 3, Two Worlds, Oblivion, Hitman IV itp.)?

Wydaje się, że ta HD 2600 to karta nowszej generacji niż 2300, bo niby obsługuje te bajery jak Dx10, ale ile to w praktyce jest warte?

Który z laptopów radzicie mi wybrać?

Z góry dzięki za wszelką pomoc!

jest, bo ta karta jest lepsza. wydajniejszy jest procek coreduo 2Ghz.

No i tu leży problem, bo jeden laptop ma lepszy procek, a drugi kartę… Aha, FS dostępny od ręki, na Toshibę trzeba trochę poczekać.

To co, który lepszy? :wink:

Fujitsu-Samsung? :smiley:

Lol :o Siemens oczywiście :wink:

Fujitsu Siemens:)

Bierz Toshibe… jest to model z serii A210 (dokładnie A210-127), która uchodzi za bardzo udaną i cieszy się dużą popularnością wśród kupujących. To pewnie dlatego trzeba na ten model trochę poczekać. :mrgreen:

Sam mam lapka z tej serii (patrz podpis), który od tośki podanej przez Ciebie różni się “jedynie” szybszym procesorem i większym dyskiem i jestem bardzo zadowolony.

Jak najbardziej… póki co sprawdzałem moc lapka w G3 i Oblivionie i nie miałem żadnych powodów do narzekań. Naprawdę poradził sobie z tymi tytułami znakomicie (większość detali na “high” przy rozdzielczości 1280x800), bez zacięć.