Wybór nowego komputera i wycena starego

Witajcie. Przyszedł czas na nowy komputer. Chciałbym najpierw się dowiedzieć za ile mogę opchnąć starego kompa:

  • AMD Athlon 3000+

  • dysk 250gb samsung

  • 1,5 gb RAMu w 2 kościach

  • płyta główna, MSI K9VGM

  • nagrywarka dvd LG (nie pamiętam o niej nic więcej)

  • grafika to radeon x1600

Szukam pomocy w doborze podzespołów. Chodzi mi o komputer do gier (Left 4 Dead, Left 4 Dead 2), ale żeby poszły na nim też gry typu Fifa 11 czy Call of Duty: Black Ops. Moje wymagania to:

  • procesor: Intel i3 (mam teraz AMD i chciałbym się przerzucić na Intela)

  • 2 gb RAMu ddr3 (żeby poszła Vista Ultimate lub Home Premium lub “siódemka”)

  • dysk twardy 500gb, choć teraz 250gb to dla mnie za dużo

  • karta graficzna, wzorowałbym się na tym zestawie: http://allegro.pl/vist-core-i3-2x-3-06- … 57015.html

  • płyta główna, w jej doborze jestem zielony.

Liczę na Was :slight_smile:

Hehe, Core i3 i DDR2 - mission impssible. :smiley:

Core i3 opłaca się wziąć tylko, jeśli planujesz mocno podkręcić kompa. Jeśli nie, to Phenom II X4 będzie idealny, teraz gry już potrafią dosyć ładnie wykorzystać 4 rdzenie.

RAM bierz GOODRAM 2x2GB 1333MHz CL9

Dysk SAMSUNG F3 500GB lub skoro nie potrzebujesz dużo miejsca, to SAMSUNG F4 320GB

Karty graficznej nie podam, bo nie napisałeś ile możesz wydać.

Do Phenom’a: MSI 870-C45

Stary sprzęt jest wart jakieś 400 zł. Karta graficzna jest tam tylko zintegrowana?

słuchaj stary komp jest wart mniej wiecej tyle na ile kolega wyżej go wycenił biorąc pod uwage że karta graficzna jest klasy geforce 5600 moze 6600 tak proporcjonalnie do czasów w których kópwany był stary komputer. Wiec max 500zł przy sporym farcie.