Wybór nowej karty graficznej

Cześć,

chcę kupić sobie nową kartę graficzną - nie wiem tylko jaką.

Mam aktualnie taki sprzęt:

Asus p5ld2 se - płyta główna /pcie 2.0 x16/

Ati Radeon HD 5770 - karta graficzna

creative labs 5.1 live! - karta dźwiękowa

dwa dyski twarde (pierwszy ma 250GB tu jest win xp prof sp3 32 bit pl, drugi 1TB tu jest win 7 32 bit pl - nie pamiętam jaka wersja pisze z xpka ) - pierwszy dysk jest sata 1 drugi sata 2

intel pentium d 2,80GHz - procesor /1 rdzeń fizyczny, 2 logiczne/

freezer extreme cooler - chłodziarka na procesorze

pamieci ddr2 - 3GB - kingstone

OCZ 600 WAT - zasilacz

Monitor - nie wiem czy mato coś do rzeczy ale napiszę - samsung led SyncMaster S24A300BZ - jest full hd

Chcę kupić nową kartę graficzną ponieważ ta co aktualnie posiadam chcę dać bratu, a sobie kupić nową. Nie znam się za bardzo na doborze kart graficznych więc założyłem ten topic.

Chcę/chciałbym aby karta graficzna miała czipset nvidii, directx 11 oraz opcjonalnie physx. W cenie 600 - 650 - 700 zł

Karta będzie głównie do pracy (3ds max 2010/2012) ale także do gier typu NFS MW, NFS RUN czy wolfstein 2 na full hd - o ile będzie taka możliwość

Zaznaczam że nie chcę kart z tej firmy co mam aktualną k/g tylko z innej typu asus, nvidia, zotac, lub inna - i żeby cpu lub gpu nie dławiły się nad wzajem - wiem że mam nie najlepszy cpu ale chcę jeszcze na nim jechać ze 2-3 lata.

Jeśli nie chcesz zmieniać procka to odpuść sobie wymianę grafy, bardzo możliwe, że już przy obecnej konfiguracji grafika jest dławiona przez proc…

A jest w ogóle jakaś k/g która nie będzie dławiła procka i będzie się nadawać do w/w gier?