Wybór sterowników do karty sieciowej

witam

chciałbym na xp wreszcie zainstalować internet :expressionless: więc zainstalowałem sterownik intela który miałem na dysku od znajomego informatyka. ale nie wiem czy ten sternownik odpowiada na xp. bo był instalowany tylko na 98. więc mam prośbe. kompletnie nie znam się na sterownikach a bardzo chciałbym mieć internet na drugim systemie. everest odesłał mnie tu :arrow: http://support.intel.com/support/network/ żebym pobrać odpowiednie sterowniki ale prosiłbym o pomoc. tutaj zamieszczam screeny:

problem18rc.th.png

problem23er.th.png

prosze o pomoc i dziękuje za wyrozumiałośc

Jak łączysz się z internetem (sieć lokalna, NEO) :?:

I czy dobrze rozumiem, że masz 2 systemy na 1 komputerze (98 i XP) i na jednym internet jest prawidlowo skonfigurowany, a na drugim nie :?:

Jeśli tak, to podpatrz jak jest ustawiony tam, gdzie działa prawidłowo i przepisz te ustawienia na drugi system.

http://support.intel.com/support/networ … htm#PRO100

Na stronie masz "PRO/100 Adapters"

Wybrałem dla Ciebie: Pobierz sterownik i zobacz czy zianstaluje kartę, wydaje się, że jest dla Twojej karty.

Sterwnik jest min. dla XP

Jeśli sterownik nie będzie pasował wybierz inny.

Pamietaj by wybierać wśród tych, gdzie pisze 100 ponieważ masz kartę 100 Mb

:okulary:

sieć lokalna, multicon

dokładnie. na 98 mam internet a na xp nie mam

wiem że to co teraz napisze głupio i beznadziejnie brzmi ale…

jestem na 98, wchodze w zakładke mój komputer - panel sterowania - sieć - wybieram własciwosci dla adaptera intela i wszystko gra. w xp jak prubóje coś uczynić w tym kierunku żeby przepisać wszystkie dane to nie moge utworzyć takiej zakładki w kategorii sieć. chodzi mi żeby się pokazały własciwości dla adaptera intela tak jak na tym screenie :

problem6qa.th.png

ale z tego wychodzi że niewykrywalny jest sterownik który zainstalowałem intela. :frowning:

dziękuje. sprawdze czy działa. ale czy popredni sterownik mam odinstalować na to wychodzi…?