Wycena sprzętu

Witam! Jestem troche zielony jeżeli chodzi o sprzęt komputerowy dlatego chciałem się Was poradzic na ile mogłbym wycenic swój komputer. Dane: Intel Core 2 Duo E4700 2,6GHz, Ram 2Gb, Geforce 8800gts 512mb.

Wejdź na bardzo znany polski portal aukcyjny i sprawdź ile kosztują takie używane części :slight_smile:

Na oko to bym wycenił na jakieś 520 PLN

Między 500-600 zł

Karta i procek już nie są w sprzedaży ale trochę się zdziwiłem gdy ‘‘wpadłem’’ na tę stronę : http://cenowarka.pl/eu/a315725.html :o zapomnialem dodać pojemność dysku, ktora wynosi 230gb. Myślalem że ‘‘łyknę’’ około 800-1000zł :stuck_out_tongue:

Za niewiele ponad 1000 zł kupisz już znacznie lepszą konfigurację z procesorem i3 więc nie wiem czy za tyle ktoś ci kupi. Ale możesz próbować.

A teraz pytanie troche z innej beczki.Czy sprzet o podanych parametrach będzie dobry? (głownie chodzi mi o nowe gry typu Call of Duty Black Ops, Crysis 2 itp)

Dane: Intel Core i5 760 4x2,93GHz, Geforce 460 gtx 1gb, RAM 4gb, dysk 1 TB, zasilacz atx 600W.

<3 <3 <3

Dawaj konkrety jaki ram, jaki dysk, jaki zasilacz… jakiej firmy karta, jaka płyta główna… to podane przez Ciebie to wygląda jak jakaś pseudoreklamówka z mediamarkt,a nie specyfikacja kompa xD. Jeżeli chodzi o kompa to też trochę mało info… warty to może i będzie te 500-600… moja stacjonarka jest podobna i pewnie ja bym ją za tyle próbował opchnąć… z tym, że moja składa się z porządnych części… cichy markowy zasilacz, cicha karta, zmienione chłodzenie, wszystko trzyma poziom… Ty nic nie napisałeś i może się okazać, ze Twój może i warty jest w teorii niewiele mniej, ale w praktyce nikt sobie takiej używki za taką kasę nie kupi, bo niepewna inwestycja i spora szansa, że trzeba będzie się tym pobawić, żeby doprowadzić do stanu używalności. Tak w ciemno to mógłbym za ten zestaw o ile sprawny dać ze 300zł (przy tych niewiadomych które są) zostawiając zapas na wymmianę zasiłki i ewentualną zabawę z chłodzeniem.