Wydajność sprzętu

(Dj Kamil95) #1

Witam wlasnie kupiłem tego laptopa i wydaje mi sie, że cos mało punktów sie nazbierało. Czy też tak ma być sam nie wiem nie znam sie. Prosze o pomoc 

http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-y50-70-i5-4210h-4gb-1tb-8gb-sshd-gtx960-w8-1.bhtml

post-132244-0-30215200-1436996186_thumb.

(WolfX) #2

Ten teścik to tylko pic na wodę, ale skoro tak ci na tym zależy… to przed jego uruchomieniem przełącz grafikę na Geforca.

(Dj Kamil95) #3

Jak sie to robi? Jestem zielony. Jaki wykonać test aby sprawdzić ze laptop działa poprawnie?

(JeyJey) #4

Najlepiej to uruchamiając jakąś grę, wtedy karta powinna automatycznie się przełączyć (technologia Optimus).

Odpal też i zostaw w tle aplikację GPU-Z, pograj trochę i sprawdź w niej potem czy na karcie Nvidii była jakaś aktywność (zakładka Sensors).

W Tray’u powinna być opcja wyboru pomiędzy grafiką zintegrowaną i dedykowaną. Wybierz dedyka i włącz test. 

(Dj Kamil95) #6

Wlasnie ściągam grę niedługo sprawdzę czy działa jak należy. I jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość dokupienia 4gb ram do tego laptopa?

(Longhorn2009) #7

Otwórz klapkę na dole, jeśli będzie wolny slot to bezproblemowo rozbudujesz ram.

(Dj Kamil95) #8

Ile kosztuje to 4gb do tego laptopa. Jakie te ramy trzeba kupić?

(Longhorn2009) #9

Jeśli jest wolny slot to DDR3 So-DIMM 1600MHz CL11. Upewnij się jakie masz dokładnie w CPU-Z zakładka spd, ale najpewniej te powinny pasować http://allegro.pl/crucial-ddr3-sodimm-4gb-1600-cl11-i5467169559.html

(Dj Kamil95) #10

Moze mi ktos doradzić które kupić jakiej firmy itd?

Wiem ze jest to ddr3 1600mhz

(Longhorn2009) #11

Firma najlepiej aby była taka sama jak obecnie. Najpewniej ta pamięć jest wlutowana więc jej parametry odczytasz praktycznie tylko z CPU-Z, jednocześnie wtedy nie uda ci się kupić identycznej. Generalnie problemu z kompatybilnością w tej serii lenovo nie powinno być jeśli kupisz typowe 1600MHz CL11.

(Dj Kamil95) #12