Wydajny laptop za 3000-4000 pln

Witam was.

Poszukuję laptopa do gier, grafiki oraz obróbki wideo w przedziale cenowym podanym powyżej. Bardzo proszę NIE proponować laptopów Lenovo, gdyż miałem już dwa laptopy od lenovo i nie byłem z nich zadowolony.

Jako że pomogliście mi już przy wyborze dysku SSD do mojego Acera oraz smartfona , to mam nadzieję, że równie dobrze mi doradzicie ws. laptopa.

Na oku mam HP Omen 15 oraz Acer Nitro 5 (lub Aspire 7, ale nie mogę coś wiarygodnego sklepu znaleźć aby go kupić), a także Dell Inspiron 7755 (nie jestem pewien czy taki był numer). Ale nie wiem czy to jest dobry wybór, nie znam się aż tak na tym.

PS. Jedna mała uwaga, bardzo bym prosił również nie oferować mi sklepu X-Kom.

Pozdrawiam!

Na pewno unikaj Acerów. Laptopy z tych serii mają wady konstrukcyjne, zresztą miałem z nimi do czynienia gdy kupowałem swojego laptopa i były strasznie dla mnie liche. Do wyboru masz MSI GV62, czy GL62 z GTX 1050. HP OMEN też nie jest złym wyborem, zwłaszcza, że wersja z 2017 roku z GTX 1050 została trochę dopracowana. Oczywiście mam na myśli modele z dyskiem SSD na pokładzie, bo Windows na HDD 5400 to mordęga.

1 polubienie

Przydały by mi się linki bo jak szukam MSI z dyskiem SSD do 4k to niczego nie znajduję, pewnie z samego faktu, że dysk SSD jest obecny cena rośnie o 700pln… W ogóle ceny w Polsce są fajne, w Czechach albo na Słowacji te same modele kosztują 500zł taniej. Podrzucę link jak jeszcze raz znajdę te oferty zagraniczne, za granicą można taniej sprzęt kupić tylko nie wiem jak z wysyłką. To już lepiej kupię ze zwykłym dyskiem i sobie przełożę SSD z drugiego laptopa.

Niemniej jednak moje pytanie z pierwszego postu nadal jest akutalne.

X-kom ma wersję z 4GB VRAM karty graficznej i większym dyskiem SSD jakby co…

Na allegro dorzucają parę gratisów - pierdoółki. Ogólnie X-kom miał zawsze najbogatsza ofertę laptopów.

1 polubienie