Wydłużenie gwarancji


(Przemek89k) #1

Cześć,

Czy ktoś z was korzystał z możliwości przedłużenia gwarancji sprzętu komputerowego ?

Zastanawiam się właśnie nad taką możliwością - czy znacie jakieś sprawdzone firmy, najlepiej mające jakąś pozycję na rynku ?

Czy lepiej przedłużać gwarancję u producenta, czy też może w odrębnych firmach - które proponują niższe ceny ?

PS : Za wszelkie rady dziękuję :slight_smile:

Właśnie znalazłem http://przedluzenie-gwarancji.komputerswiat.pl - co o tym myślicie ? Atrakcyjne ceny, czy może coś innego ...


(Maciejboss) #2

nie wiem czy to takie opłacalne,jak za przedłużenie gwarancji na laptopa do 4 lat chcieli odemnie 500zł,laptop kosztował 2300zł.sklep mediaexpert


(Witkacy75) #3

Niektóre sklepy mają taką opcję jak przedłużenie gwarancji, odpłatnie rzecz jasna.

Poponuję skorzystać właśnie z niej.

Pytanie tylko, czy gra jest warta świeczki.

Chyba, że masz firmę i dokonujesz większych zakupów (negocjujesz warunki).

Albo pracujesz w budżetówce i nie wydajesz z własnej kieszeni tylko z cudzej :wink:


(Drobok) #4

To "przedłużenie gwarancji" to zwykłe ubezpieczenie. Naciągnęli mnie już na to 2x. 3x Już się nie dałem. Opłata jest ogromna, ale jednak jeśli zbijesz matryce lapa etc to będziesz żałować. Tak to jest, nic nie ma to szkoda ci takiej kwoty, ale jak coś się stanie to żałujesz.


(Przemek89k) #5

No właśnie a przeważnie jest tak, że jak się kończy gwarancja to w ciągu najbliższych miesięcy coś się dzieje ze sprzętem - "jak na złość".

@mazak w takim razie Gwarancja Komputer Świata jest tańsza bo za 2 lata płacę 250 złotych - oczywiście mówimy tutaj o wartości lapka w granicach 2,5k.


(Dimm Dna) #6

@drobok

Zbita matryca jest to przecież wina użytkownika, a nie ukryta wada sprzętu.

Ja osobiście polecam w tej kwestii kupować sprzęt który ma standardowo 2 lata gwarancji producenta. Przynajmniej masz pewność że przez ten czas podziała. Tak ogólnie o gwarantach to polecam firmę Dell i Toshiba. Podoba mi się oferta tej drugiej firmy gdzie za dodatkową opłatą mamy tzw gwarancję "zero problemu" przez pierwszy rok użytkowania. Bardzo fajnie rozwiązanie. Dell to w ogóle serwis pierwsza klasa i nie oszczędzają śrubek :P. Ot oddałem z niedziałającym napędem to wszystkie po drodze wymienili i nowe gumki pomiędzy matrycą, a klawiaturą. Może i takie "przedłużenia" fajnie się o nich czyta, ale pewnie ciężko od ubezpieczyciela wyegzekwować naprawę.


(lukasz_n) #7

Osobiście na sprzęt komputerowy nie mam rozszerzonej gwarancji, kupiłem taką opcję na mikrofalówkę ale z racji tego że była to dość niska kwota, w rtv euro agd o ile się nie mylę to takie ubezpieczenie wynosi 20% ceny towaru.


(lith) #8

Dimm , te 'dodatkowe gwarancje' za które sie tyle płaci własnie obejmuja też własnoręczne popsucie sprzętu... więc jezeli coś ma okazję oberwać to może sie opłacać. Np. aparat fotograficzyny, który zawsze może sie gdzieś w trasie wpaśc do wody, spaśc na ziemię, zalać. Nie trzeba sie wtedy przejmować specjalnie i można spokojnie korzystac ze sprzętu.