Wyłączające się programy

Od ponad tygodnia mam ten problem. Nawet Kaspersky nie może dokończyć pełnego skanu, bo się wyłącza po pół godzinie. Trochę tu grzebałem i podejrzewam wirusa, tak więc jak w innych podobnych problemach na początek przeskanowałem i wyczyściłem ADWCleanerem, a potem OTLem.

 

extras http://www.wklej.org/id/1699597/

log http://www.wklej.org/id/1699598/

http://forum.dobreprogramy.pl/farbar-recovery-scan-tool-raport-obowiązkowy-t478727/

FRST http://www.wklej.org/id/1699632/

Addition http://www.wklej.org/id/1699634/

Shortcut http://www.wklej.org/id/1699637/

Otwórz notatnik systemowy i wklej:

HKLM\...\Run: [RTHDVCPL] = C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkNGUI64.exe [7575768 2014-05-14] (Realtek Semiconductor)
SearchScopes: HKU\.DEFAULT - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
CHR StartupUrls: Default - "hxxp://www.mystartsearch.com/?type=hpts=1419953613from=amtuid=WDCXWD15EARS-00Z5B1_WD-WMAVU172365223652", "hxxp://www.mystartsearch.com/?type=hpppts=1424956896from=smtuid=KINGSTONXSHFS37A120G_50026B724A045E3C"
CHR Extension: (BetaFish Adblocker) - C:\Users\jankier\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom [2015-04-29]
CHR Extension: (Bookmark Manager) - C:\Users\jankier\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gmlllbghnfkpflemihljekbapjopfjik [2015-04-29]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [lpoimibckejjdjcfbdnajaicnklhfplh] - https://chrome.google.com/webstore/detail/lpoimibckejjdjcfbdnajaicnklhfplh
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.

Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/8/

Zrobione. Problem nadal występuje. Kaspersky nie dał rady wykonać pełnego skanu, a Chrome w 2 kartach zaliczył “kurzą twarz”.

Spróbuj w trybie awaryjnym.Reset Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=pl

Niestety znowu nic nie pomogło. Kaspersky, to samo. Odpaliłem później grę, wywaliło po 10 minutach do pulpitu.

 

Problem zażegnany.