Wyłączanie się komputera

Witam.

Postaram sie opisać mój problem z kompem ,i prosze o pomoc :slight_smile:

Tak więc problem polega na nagłym niespodziewanym wyłączeniu monitora oraz dźwięku. Bardzo często kiedy gram np. w CS’a pojawia się nagle czarny ekran na monitorze i dźwięk znika. Lecz nie tylko kiedy gram, również zdarza się gdy oglądam jakiś film lub poprostu przeglądam neta, lecz o wiele rzadziej . Musze wtedy restartować komputer. Problem pojawia się już dłuższy czas. Licze że ktoś mi pomoże, z góry dzięki.

Sprawdzałeś temperatury bebechów? W pierwszej kolejności zerknij czy czasem coś Ci się nie przegrzewa.

Możesz mi powiedzieć jak sprawdzić temperature gdy gram ,jak to zrobić ? Sorki za głupie pytania ale jestem totalnie w tym zielony .

Temperatura w normalnych warunkach : Płyta główna 52, procek 61.

Nie wiem jak dla kart AMD ale w RivaTunerze można wyświetlać niektóre informacje podczas odpalonych aplikacji na pełnym ekranie. Nie wiem czy czegoś podobnego nie ma do kart ATI/AMD. Było chyba coś takiego jak ATI tools… ale nie pamiętam. Zawsze możesz spróbować zminimalizować grę ALT+TAB albo ALT+ENTER. Nie wiem jak to teraz bywa ale swojego czasu z wieloma grami dawało się tak zrobić. Tym samym będziesz w stanie szybko podejrzeć temperatury.

Jestem jednak przekonany, że ktoś z forumowiczów poda nazwę jakiegoś programu który ten temat załatwi bez problemów bo to co wyżej napisałem to już kawałek prehistorii.

Z tego co pamiętam to było jeszcze coś takiego co się fraps zwie. Wiem że fps pokazywało ale może jeszcze coś więcej może. Poczekaj jednak na informacje od innych forumowiczów. No i w pierwszej kolejności przypilnuj tych temperatur.

Dodane 02.01.2012 (Pn) 17:05

Już mam. Skorzystaj z takiego programu http://www.dobreprogramy.pl/SpeedFan,Pr … 13166.html

Tam masz opcję robienia LOGa. Wpierw poustawiaj co chcesz mieć zapisane do pliku i włącz LOGa w opcjach. Powinno dać rade.