Wymiana grafiki (padła GF 7300gt)

Witam. Czy możecie pomóc w doborze karty grafiki do mojego komputera. Grafika do wymiany po starej gf 7300gt jak najmniejszym kosztem. Nie interesuje mnie jak na razie wymiana innych podzespołów. W sprawie sprzętu jestem totalnym laikiem, ale nowa grafika nie może być gorsza i zasilacz musi dać radę :slight_smile:

Płyta główna: Gigabyte GA-945P-S3 v1 (3 PCI, 3 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN)

Procesor: Intel DualCore 2,66GHz, 2681MHz

Ram: 2GB (4x512MB)

Zasilacz i obudowa: AC Silentium T1 SS-350 atc

w starym komputerze mam te samą 7300gt mozesz mi powiedzieć w jaki sposób “padła”. CO się z nią stało? Nie wiem czy ją podkręcałeś ale w tym wlasnie okazala sie ona bardzo dobra. Mnie się udało powiekszyć liczbę fps’ów średnio o 53% co jest bdobrym wynikiem. Jesli padł Ci wentylator to norma w tej karciei mozna sie bez niego obejsc, nawet podkręcając karte, trzeba ją tyllko odpowednio wyeksponowac na dizłanie powietrza bedącego w ruchu :stuck_out_tongue_winking_eye:

karta jest z pasywnym chłodzeniem więc, z wentylatorem nie mam problemów :wink: W żaden sposób jej nie podkręcałem. To, że padła w zasadzie mogę przypuszczać. Wszystkie inne podzespoły Ram, procek i płytę główną przetestowałem na ich wydajności i błędy. Komputer się zawiesza przy dłuższej pracy, choć i to nie jest regułą. System dopiero co przeinstalowany po pierwszym takim błędzie, Sterowniki wgrane (ze starymi sterownikami był też błąd, wgrałem nowe nie pomogło). W trakcie pracy na BIOS potrafią pojawić się zmiany w kolorze. (na całym ekranie pojawiają się prostokątne zielone obszary). Miesiąc temu zmieniłem monitor na nowy LG lcd z podświetleniem LED. Może to miało wpływ na brak wydajności ze strony karty.

Artefakty?