Wymiana karty graficznej Radeon 4850 na Radeona 6870

Witam wszystkich

Tak jak w temacie mam zamiar wymienić kartę graficzną bo tej mojej Radeon hd 4850 powoli zaczyna brakować mocy :wink:

Zastanawiam się nad kupnem Radeona 6870 ale … czy reszta moich podzespołów nie będzie jej blokować ?

Mój komp

Intel c2d e8400

Radeon 4850

Płyta Głowna MSI P45 neo 2

Pamięc 2 x 2gb 800 mhz

Zasilacz sobie spokojnie da rade

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

Jak podkręcisz procka :> i jaki to zasilacz dla scisłości? :slight_smile:

Corsair 430W [CMPSU-430CXEU]

Nie dawno kupowany :slight_smile:

może ją trochę blokować ale 6870 to świetny wybór bardzo dobry stosunek ceny do wydajności nawet przy póżniejszej modernizacji sprzętu jeżeli takowy nastapi będzie ci jeszcze służyć

Na podkręcaniu nie znam się zbyt dobrze a raczej kompletnie się znam. Jednak domyślam się że musiałbym kupić dodatkowe chłodzenie tak ? Bo teraz procek chodzi na wiatraczku boxowym, a może spytam tak o ile % procek ograniczy tego Radeona 6870 bo domyślam się że i tak zauważę różnice między starą grafiką a nową tylko czy opłaca się wydawać teraz 900-800 zł a może poczekać do przyszłego roku i wymienić całego kompa :slight_smile: :?

A karta pójdzie na tym zasilaczu? Ma on 2x 6 pin?

zasilacz ma 1x6pin; 2x6pin to nie w tej cenie :> ale można przejsciowke zastosowac

No właśnie-przejściówkę. A czy ta karta nie wymaga zasilacza minimum 500W i większego?

Mam tą kartę ,bardzo dobry wybór ,jeśli masz na myśli z chłodzeniem windforce 3x . Jednak musisz zobaczyć czy zmieści Ci się do obudowy ,gdyż ma ona aż 27cm długości i jest gruba (podwójny śledź) W instrukcji jest napisane ,że zasilacz musi być minimum 500W jeżeli dobrze pamiętam.

Przy twojej obecnej konfiguracji to z obecnym zasilaczem i tą kartą nie będzie problemu.