Witam. Zakupiłem w sierpniu laptopa FSC w salonie Vobis. Dostałem dodatkowo Windowsa XP Home Edition SP2. Niestety, płyta została zniszczona, tzn porysowana- niedziała już niestety. Czy jest możliwość otrzymania nowego nośnika?
Dzownić do Vobisu, dzwonić do Microsoftu, a jak nie dadzą to na Policje
Poszukaj i użyj programów do kopiowania(tworzenia kopi bezpieczeństwa) porysowanych płyt może sie uda , a tak pozatym jak można w pół roku zajechać orginalną zabezpieczoną odpowiednią warstwą płyte CD??
to juz mój sekret…
Miałem ten sam problem:
-
Napisz maila na adres: pomoc@vobis.pl
-
Napisz na samej górze: "Proszę o nową płytę z systemem Windows XP Home Edition Vobis OEM SP2, z powodu zniszczenia płyty.
-
Napisz pod tym tekstem: “ZAMÓWIENIE”.
-
Przepisz i uzupełnij:
Imie: ***
Nazwisko: ***
Ulica: *** (+numer domu)
Kod pocztowy: **-***
Miasto: *****
Telefon: (**) *******
Numer seryjny komputera zakupionego w sieci sklepów Vobis: ***** (na karcie gwarancyjnej lub pod komputerem)
Numer licencji systemu operacyjnego: (na karcie gwarancyjnej)***
Typ dostawy: dostawa do mieszkania; opłata przy odbiorze
Data zamówienia: **/**/2007
Cena usługi: 50zł. + koszt przesyłki (26zł.) = 76zł.
- Wyślij i oczekuj na przesyłkę około 5-7 dni.