Wyjmować baterię czy nie wyjmować?

Witam.
Mam laptopa ASUS N750JV-T4103, gdzie mankamentem dla mnie jest “niewyjmowalna” bateria, tzn. aby dostać się do baterii trzeba poodkręcać śrubki i zdjąć blachę.
Pracuję na laptopie w takim miejscu, gdzie mam swobodny dostęp do gniazda, co umożliwia mi ciągłą pracę w tym samym miejscu.

Przyszła mi do głowy refleksja, aby spróbować wyjąć baterię z tego lapka i działać na lapku ciągle podłączonym do gniazdka, tak jak pracuje się na lapku z możliwością bezproblemowego odłączenia baterii i działaniu na kablu.

Jednak mam pytanie, czy w tym modelu jest to w ogóle możliwe? Jestem amatorem jeśli chodzi o sprzęt komputerowy, więc proszę o wyrozumiałość.

Wspomnę, że w “Podręczniku użytkownika” napisane jest “Zestawu baterii nie można demontować.”.

Pokaż fotkę spodu tego laptopa, bo nie mogę namierzyć w necie, ale skoro nie ma klapy serwisowej, ani wymienialnej baterii, to nie ma sensu się szarpać. Jeszcze coś uszkodzisz i będą ci robili problemy przy ew. serwisie gwarancyjnym.

Okres gwarancyjny minął już.
Widok po zdjęciu spodniej klapki:

No to jak po gwarancji, a wszystko masz rozkręcone, to kombinuj jak masz chęci. Tylko zastanów się najpierw czy ma to sens. Jeśli będziesz miał nagłą potrzebę przeniesienia laptopa albo popracowania poza domem, to będziesz znowu wszystko rozbierał do bebechów, żeby włożyć baterię? Trochę się to moim zdaniem mija z sensem kupowania laptopa :wink:

A jaki ma być cel ćwiczenia?

Po co chcesz wyjąć baterię?

Bo chce z niego zrobić komputer stacjonarny. Ot co :stuck_out_tongue:

A to wystarczy położyć na stole :wink:

2 polubienia