Wypalanie filmu .avi na płytę DVD

Witam. Mam 2 pytania: Nie mam narazie dostępu do odtwarzacza DVD, ale chciałbym wypalić kilka filmów. Czy jeżeli odtwarzacz obsługuję divx, to wystarczy, że plik .avi wypale w Nero na opcji DVD-Video? To wszystko? Odtwarzacz będzie odtwarzał taką płytę?

  1. Czy może ktoś mi wytłumaczć co muszę dokładnie zrobić, aby film .avi chodził na DVD, który nie ma dostępu do kodeku divx? Znalazłem kilka poradników w googlach, jednak zawsze pojawiają się w komentarzach jakieś zażalenia, abo to nie chodzi, a bo to tamto… Wszystkie różnią się sposobem wykonania, a ja potrzebuje " 100% "

Jak już mówiłem narazie nie mam dostępu do DVD, tak więc nie moge do tego dojsc metodą prób i błędów- jestem w tym kompletnym laikiem btw.

Ad.1 Skoro odtwarzacz ma obsługę Divix to wystarczy jak nagrasz płytę dvd jako dane.

Ad2. Wtedy najlepiej przekonwertuj film avi na format DVD i wtedy wypalasz na opcji DVD-Video. Allok AVI to DVD SVCD VCD Converter 3.9.0314 będzie odpowiedni, w którym tylko zaznaczasz film który Cię interesuje, miejsce gdzie go zapisać i rozmiar.

  1. Tak wystarczy avi.

  2. Przerobić go na format DVD. Np za pomocą Any Video Converter.

Robisz na podstawie prób i błędów i zobaczysz, który pójdzie. :slight_smile:

Dzięki Wam za odpowiedzi. Jeszcze jedno: Jeżeli przekonwertuje avi na format DVD, z myślą, że odpale go na odtwarzaczu bez divix, to czy film pójdzie również na odtwarzaczu gdzie występuje divx? Chodzi mi o takie zabezpieczenie, że w razie gdyby odtwarzacz DVD nie miał tej funkcji, to czy tą samą płytę będe mógł włożyc również do DVD z obsługą divix :D? Krótko: Czy film w formacie DVD pójdzie na obydwu rodzajach odtwarzaczy :D? Mam andzieję, że zrozumiecie o co chodzi

Tak na tym i na tym pójdzie.

skoro konwerterujesz na DVD to odtworzy CI na każdym odtwarzaczu DVD, czy to z Divixem czy to bez, bo z tego już nie będzie korzystał :stuck_out_tongue: