Wysokiej jakości pad do okazyjnego grania

Witam.

Ostatnio nieco pogrywam w Test Drive Unlimited 2. Kupiłem sobie nawet pada z analogami za parę złotych, żeby uprzyjemnić sobie rozgrywkę. Niestety owe analogi to niewypał. Są strasznie czułe i działają tylko w bardzo małym zakresie ruchu. Wystarczy przechylić grzybek o 3-4 mm i już koła mam skręcone na maksa, a gałkę można wychylić jeszcze sporo więcej. Żadna konfiguracja nic nie daje. On tak ma i już. Pamiętam kiedyś Saitek robił dobry sprzęt tego typu. Czy ta firma wciąż trzyma poziom? Ew. prosiłbym o inne modele nie drogich padów z dobrymi analogami. Platforma PC.

Mam media tech rouge http://www.media-tech.eu/page.php?do=de … 1713&kid=3 gram w fife od ponad 3 miesięcy na nim i jest w porządku

Ja się podczepię, bo właśnie też szukam pada, z tym, że mam na oku pada od Xboxa360, co o tym myślicie?

Witam.

Nie podałeś granicy cenowej ale ja używam TEGO bo warto i jestem zadowolony.

Pozdrawiam

Odstrasza mnie słowo mediatech. Jak działają w nim analogi? Da się wykorzystać cały zakres ruchu gałek? Póki co upatrzyłem sobie coś takiego:

http://www.komputronik.pl/product/11062 … 2-PS3.html

Kiedyś miałem joya Saiteka i bardzo dobrze go wspominam tyle, że to było z 15 lat temu. Myślałem nad padami xboxowymi, lecz są dla mnie za drogie.

Może słowo “Manta” Ciebie nie odstraszy?

http://www.manta.com.pl/index.php?optio … #!dl=MM819

Używam takiego od roku. Gram na piecu w gry z PSX-a na emulatorze i zero problemów.

Ma dwa wyjścia, dodatkowo działa na PS3, masz przełącznik PC USB - PS3.

Jak się w nim sprawują analogi?