XP PRO czy XP HOME

co myślicie o tych dwóch systemach czym się różnią i według Was który jest lepszy i bardziej stabilny??

dla mnie wersja PRO

Z dwojga złego lepsza jest wersja PRO ;]

Witam,

było tysiąc razy, więc czas zacząć używać szukajki:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … ht=xp+home

koniec tematu.

pszepraszam zadałem pytanie a kolega Maniooo podaje mi link w którym można wyczytać co ktoś myśli o kimś drugim a mało jest wiedzy o tych dwóch systemach . Ja naprawde jestem jeszcze laikiem i chciałem się czegoś dowiedzieć czym się różnią i ogólnie poznać Wasze zdanie na temat tych systemów .rozumiem , że zawsze sie ktos znajdzie kto zamiast wytłumaczyć potrafi się pokazać jako …(brak komentarza)

Jeszcze raz pszepraszam i proszę o wzięcie udzału w ankiecie i napisanie Waszych opini na temat j\w

kolega maniooo podał link tylko do jednego topicu :!:

podobnych jest więcej więc skorzystaj z szukajki bo nie ma sensu pisać znowu tego samego :smiley:

Problem w tym że te dwa systemy są równie dobre i stabilne tylko jaki wybierzesz zależy do czego go będziesz używał. W wersji Home masz miej opcji, ale za to cena o wiele niższa. :smiley:

Witam,

kolega maniooo naprawia swój karygodny błąd i prosi o wybaczenie:

http://windows.online.pl/news.htm

http://www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=4791

a to kolega maniooo skomentuje:

kolego arkadiii , kolega maniooo w celu uzyskania tych informacji wstukał następującą formułę w google:

główne różnice windows xp home pro

Podane linki znajdują się na pierwszej stronie wyników poszukiwań.

Dodatkowo kolega maniooo usilnie stara się wytłumaczyć laikom ,

że na własną rękę najczęsciej 5x szybciej znajdą potrzebne informacje.

(o czym świadczy choćby jego sygnaturka)

Więc kolego arkadiii nie obrażaj się, tylko wyciągaj wnioski,

gdyż większość problemów i pytań już dawno znalazła swoje rozwiązanie. :wink:

PS Kolega maniooo wybiera XP Pro. Czemu?

Większa elastyczność we wszystkich zastosowaniach i więcej możliwości.