[XP SP 2] Problem (zwieszenia)

Witam,

Moze od poczatku. Jestem posiadaczem laptopa Acer Aspire 5720zg od 3 miesiecy. W ten czas przerobilem Viste na Win XP proffesional SP 2. Przez 2.5 miesiaca bylo wszystko super,wysmienicie.Od wczoraj zaczely sie problemy typu “Zawieszenia” komputera po 10-20 minutach dzialania. Dzisiaj zrobilem formata, co nic nie pomoglo. Nadal mam ten problem. I Mam pytanie do was , czy da sie cos z tym zrobic?Gwarancji na niego raczej juz nie ma , gdyz przerobilem System.

Prosze o pomoc i pozdrawiam

Jakim cudem to zrobiłeś?! :o :o :o :o :expressionless: :?

Doczytalem sie na roznych forach , ze trzeba wylaczyc obsluge SATA w biosie;)…Czy jakos tak. Nie jestem zdolnym informatykiem. Wystarczy poszukac (szukalem 2h tego);))

Nadal czekam na odpowiedz na pytanie

seczek , jak to nie ma gwarancji? Jakim cudem Ty przerobiłeś ten system?!

idz do sklepu w ktorym to zakupiles. zakup plytke recovery (do odzyskania systemu -ok 150zł) wgraj i zobacz co sie bedzie dzialo. jesli dalej ten sam problem to oddaj na gwarancje. ja bym tak zrobil. wiem co mowie bo to sprzedaje :wink: gwarancje masz na sprze a nie na os w nim zainstalowany. nie przerabiales go (nie ingerowales w czesci) wiec powinni uznac reklamacje. jak nie to rzecznik praw i zaraz go przyjma z ustawy

www.google.pl, Poprostu ;)) przeciez pisalem :slight_smile: a jak sie kupi w media nowy laptop , i przerobi system albo cos to lipton, po gwarancji (chyba)

seczek , a czy ten XP jest oryginalny?

"Nie wszystkim klientom podoba się, że na rynku znajdziemy praktycznie jedynie komputery z zainstalowanym Windowsem Vista. Dlatego koncern z Redmond udostępnił opcję downgrade’u Visty sprzedawanej z komputerami do Windows XP.

Zmiana systemu operacyjnego “w dół” będzie możliwa na niektórych modelach komputerów z zainstalowanym Vista Business i Ultimate."

Chyba tak przerobił system :stuck_out_tongue: