Yoyo.pl problem

(pozdro) #1

Zalozylem strone na http://www.yoyo.pl i pojawil sie napis zeby usunac plik setup.php jak go usunac i doradzicie mi co zrobic zeby bylo jka najbezpieczniej na stronce bo pisalo jeszcze zeby zmienic cos na 644 ale nie wiem co HELP ME(zainstalowanego mam eXtrme pl czy cos )

(Bartekviper) #2

Wchodzisz Total Commanderem na serwer i kasujesaz plik setup.php, a potem dajesz Pliki->Zmień atrybuty i wpisujesz 644 w okienko i po robicie.

(pozdro) #3

Po koleji skad wziasc tego total commandera i jak dokladnie to zrobic

(Morgenowsky) #4

:arrow: http://www.dobreprogramy.com/index.php?dz=2&t=4&id=3

(Skr3czu) #5

Musisz się zalogowac w nim ;] i twam wszytko już bedziesz miał ja polecam FileZilla

(pozdro) #6

Zainstalowalem Total'a wchodze i co dalej robic zeby usunac ten plik setup.php bo jestem full zielony:)

(Skr3czu) #7

Zalogowałeś się do FTP jak tak to najedz na plik setup prawy przycisk myszy i usuń

(Kubai1) #8

W total'u wybierasz opcje połącz z ftp

nazwa serwera : nazwa.yoyo.pl

nazwa urzytkownika : nazwa.yoyo.pl

hasło : takie jak do konta na yoyo

szukasz pliku setup.php PPM(Prawy Przycisk Myszy) i usuń

jeśli chodzi o 664 to na pewno chodzi o wartość pliku. klikasz PPM i tam powinna być opcja zmień wartość. klikasz i wpisujesz 664

Mam nadzieję że pomogłem :wink:

(pozdro) #9

wchodze w sieć tam biore FTP polaczenie dodaje URL jakoswoja stronke wpisuje tytul pozniej haslo i pisze Loggin inncorrect. Czy ktos moglbym mi wyslac na meila radeon14@interia.pl screeny jak to zboic albo wrzucic na fotosik.pl np PLEASE

Złączono Posta : 28.09.2006 (Czw) 14:09

A jezli nie usune tego pliku setup.php i nie zmienie na 644 to co sie stanie??

(Skr3czu) #10

Ktoś badzie mógł się włamać ;]

(pozdro) #11

wchodze w sieć tam biore FTP polaczenie dodaje URL jakoswoja stronke wpisuje tytul pozniej haslo i pisze Loggin inncorrect. Czy ktos moglbym mi wyslac na meila radeon14@interia.pl screeny jak to zboic albo wrzucic na fotosik.pl np PLEASE