Z jakimi procesorami jest kompatybilne chłodzenie BOX z E84?

Witam, chcę sprzedać na allegro swoje chłodzenie BOX zdjęte z E8400 (nawet za parę złotych, bo mi nie potrzebne :slight_smile: ). Teraz moje pytanie- z jakimi procesorami to chłodzenie jest jeszcze kompatybilne? To jest chyba coś sprawa z socketami… no nie wiem nie znam się więc pytam :slight_smile:

Każdym procesorem intela na LGA 775, ale twoje jest mniejsze od typowego chłodzenia dla procesorów 65 i 90nm, toteż nie zalecam montowania go na procesorach innych niż 45nm.

Czyli pasuje tylko do E8200 i E8400?

Pasuje na każdy procesor na LGA775, tylko, że ze względu na zmniejszony rozmiar radiatora może być niewystarczająca dla Core 2 wykonanych w 65nm i Pentiumów 4/D wykonanych w 90nm. Będzie dobre dla E7200, nadchodzących E5xxx oraz E8xxx.

A tak jeszcze zapytam na wszelki wypadek, jak ktoś kupi mi to chłodzenie to mam mu wysłać sam radiator z tym wentylatorem czy jeszcze jakieś śrubki montażowe…? W pudełku od płyty głównej jest tego bardzo dużo ale nie jest oznakowane co do czego (wszystkie części które zostały, śrubki z obudowy, pełno kabli, przejściówek itd…)

Będę miał wysłać to co na zdjęciach czy jeszcze coś… ?

10030732ry3.jpg

50512114oc0.jpg

Pokaż, co tam jeszcze siedzi w opakowaniu.

Nic więcej, tylko plastikowe opakowanie a w nim radiator(chyba aluminiowy), wentylator doczepiony, owinięty kabelek 4pinowy i jakieś 4 zaczepy na skrajach (zdjęcie nr.2)

Wysyłaj oczywiście tylko to, co było dołączone do procesora. Skoro nie ma tam nic więcej, to ślij samo chłodziwo.

W przypadku awarii proca może być potrzebne, do sklepu trzeba oddawać z wszystkim co było w pudełku i w pudełku po procu.

Czyli jak mi się coś stanie z prockiem (np przy podkręcaniu) to żeby go zareklamować to muszę mieć w pudle chłodzenie BOXowe? A jakbym powiedział, że zgubiłem? :smiley: To nie bierze udziału w niczym :confused:

No ale procesor w wersji BOX jako produkt nie występuje samodzielnie. Od tego OEM-y są.