Z Visty na Win XP Pro SP2 - nie idzie? ;/

Witam,

chciałem dzisiaj na moim laptopie HP zainstalować Windowsa XP Pro SP2, ponieważ Vista jest strasznie wolna. Więc skopiowałem wszystkie pliki na drugą partycję, porobiłem kopie plików.

Ustawiam bootowanie płytki, wkładam płytkę, ładuje się instalator XP i gdy chcę instalować XP to wyskakuje mi taki problem:

I po tym uruchamia się ponownie komputer. :frowning: Proszę o pomoc, co zrobić, aby pozbyć się tej Visty. ;/

Musisz zintegrować sterowniki SATA z płytą instalacyjną Windowsa:

http://carlostech.wordpress.com/2007/06 … lite-cz-1/

Ewentualnie możesz nagrać je na dyskietkę.

Troszkę teraz nie rozumiem. Pobrałem ten nLite, instaluje go na Viście. Skąd wziąć teraz te sterowniki itp.?

Jestem z Vistą zielony i nie wiem co mam zrobić. :frowning:

Takie pytanie do tematu. Jeżeli by się zintegrowało Windows XP SP2 z SP3 czy błąd w tedy zniknie. Są już w SP3 dodatkowe stery do dysków twardych?

Napisz jakiego masz laptopa to Ci je podam.

Laptop HP

Model: HP G500 (GF772EA#AKD)

Klasyfikacja 3,0

Procesor: Intel Celeron M CPU 440 @ 1.86GHz

Pamięć RAM: 1014MB

Typ systemu: 32-bitowy system operacyjny

Chyba o to chodziło?

@edit:

Ten nLite zainstalować na laptopie z Vista tak?

Tak

Stery: ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp32001-32500/sp32478.exe

Te sterowniki wrzucic na viste i zainstalowac uzywajac tego nLite tak? Robić wszystko według instrukcji?

Ich nie instalujesz tylko integrujesz wg instrukcji którą podałem.

Musze mieć czystą płyte, na nią nagrać ten obraz ISO i wtedy bootować płytkę i sie zainstalują te sterowniki, później wrzucam plytke XP i instaluje Winde, tak?

@edit:

A i jak wskazać ten sterownik, bo według tego poradnika to tam jakieś pojedyncze pliki są, a te sterowniki to instalka. Zainstalować je na Viscie i wskazać te sterowniki w nLite czy jak?;/