Zacinający się dźwięk


(Raffałł) #1

Witam serdecznie wszystkich,

zakupiłem produkt, HP dm1-4310sw. Od samego początku miałem problemy z systemem, który był zainstalowany na urządzeniu. Pojawiał się m.in.: często "blue screen". Postanowiłem skorzystać z funkcji recovery ale otrzymałem komunikat o braku możliwości skorzystania z owej funkcji z nieznanego dla systemu problemu. Za pośrednictwem mojej uczelni ściągnąłem oficjalną 64 bitową wersję Windows 8. Po zainstalowaniu systemu oraz wszystkich najnowszych sterowników problemy zniknęły, poza jednym, uniemożliwiającym komfortowe korzystanie z urządzenia. Dźwięk cały czas zacina się, słychać trzaski, jest strasznie zniekształcony. Ponowne reinstalacje systemu również nie pomogły. Nawet podczas pierwszego startu systemu po instalacji dźwięk zacina się więc z pewnością nie jest to wina mojej złej konfiguracji systemu. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Dodam jeszcze, że na win 7 wszystko działa.

Pozdrawiam,

Rafał.


(rgabrysiak) #2

Skoro reinstalacja systemu nie pomogła to znaczy że problem dotyczy samego sprzętu. Jeżeli jest on na gwarancji to z niej skorzystaj.


(Raffałł) #3

Dopisałem na końcu postu że na win 7 wszystko działa bez problemu. Panowie z obsługi klienta hp też rozkładają ręce mówiąc żebym oddał sprzęt na gwarancje ale ja potrzebuje mieć komputer bo jest narzędziem mojej pracy i tłumacze im że na win 7 nie występuje ten problem.

w sieci też nie ma rozwiązania mojego problemu. może dwie osoby pisały że mają problem z karta idt i win 8.