Zacinanie kompa


(Wojtas23 01 91) #1

Mam taki problem, że czasem przycina się komp :frowning:

Jak gadam z kimś na GG, to literki od razu mi się nie wyświetlają, tylko po jakimś czasie! Tak samo jest z animacjami na stronach internetowych.. Nie lecą plynnie, tylko się zacinają (czyli: leci animacja, przerwie, leci, przerwie, leci przerwie itd.) Chyba wiecie o co chodzi mi? :mrgreen:

Zawsze tak nie jest! Od czasu do czasu tak się dzieje. Podałem tu przykłady. Są też inne problemy dotyczące tego problemu, np, zaznaczanie pliku, on sie nie zaznaczy od razu tylko po chwili.. Później wrcaca do normy wszystko i smiga komp, ale za jakis czas znowu :frowning: \

Skanowałem kompa czy nie ma wirusów-program wykazał, że 0 wirusów

Posiadam Windows XP Professional

HELP !!


(Mayster X) #2

optymalizacja robiona ??

Przeczyść rejestr programem jv16 PowerTools

Opcje rejestru -> Narzędzia -> Czyszczenie rejestru -> Po zakończeniu dajemy -> Wybierz -> Wybór specjalny - > Pozycje które mozna bezpiecznie usunąć

oraz

Poczytaj :

:arrow: Klik

:arrow: Klik

:arrow: Klik


(Lukaszxp) #3

Może jakiś program działa w tle? Jakiś p2p np. eMule, BearShare,bittorent, Kaaza? Wiem z doświadczenia, że one bardzo spowalniają kompa 8) 8)

Ale może MaYsTeR ma rację?


(Wojtas23 01 91) #4

Co do programu działającego w tle, to raczej nie..

Przeczyszcze rejestr i powiem :slight_smile:

DZIĘKI :slight_smile:

P.S. O co chodzi w tym programie: "jv16 Power Tools" ? Prosze o wytłumaczenie co zrobić pokolei, bo u mnie z angielskim to lipsko :lol:


(Mayster X) #5

Polski język ustawiasz poprzez :


(Wojtas23 01 91) #6

Kurcze skanuje mi ten rejestr, i zaznaczam, to jak kazałeś i daje USUŃ i zamieniają mi się te paski fioletowe (które zaznaczyły te wpisy do rejestru) na szare i nic! No to daje "Sprubój naprawić" i naprawia, ale w polowie staje i nic! Czekam 5 min, a to stoi w miejscu!:confused: