Zacinanie komputera

Witam! Mam problem z komputerem od 1 roku. Myślałem, że wymiana sprzętu z komputera pomoże ale się myliłem. Nie znam się na komputerach i dlatego prosze o pomoc. Przejdźmy do rzeczy. Mój komputer ma takie akcje, że zacina sie na:

3 razy - dwa pierwsze są krótkie a trzeci dłuższy, zacina sie też na 2 razy - pierwszy jest krótszy a drugi długi jakieś 3 sekundy oraz zacina się na 1 raz - i to wygląda tak, że zatnie się nawet do 15 sekund i w tym jednym zacięciu wystepują jeszcze 3 lub 2 zaciecia wymienione wyżej. Wiem to jest skomplikowane i mam nadzieje że zrozumieliscie bo tego sie nie da wyjaśnić inaczej. Te zacięcia występują podczas gdy gram, słucham muzyki, chodzę po internecie, chodzę po swoich folderach i itp. Skąd wiem że sie zacina na te 3 sposoby? Np. gram w obojętnie jaką grę i to słychać po tym jak zacina sie obraz i dźwięk. Równierz od tych zacięć potrafi się mulić komputer, już tłumaczę. Po tym jak zaczną się te zacięcia i uruchamiam ponownie komputer moze się tak stać , że strzasznie długo mi ładuje Windowsa (czarny ekran i ładowanie windowsa) i wtedy podczas tego ładowania jak zresetuję komputer to pojawia mi sie czy uruchomić w trybie awaryjnym itd. Wybieram wtedy opcję “Uruchom z ostatnią dobrze znaną konfiguracją systemu” i mi sie ładuje w windows w 7 sekund. Jest to bardzo denerwujące i tak nie może być bo mi sie cos zepsuje w końcu. Niedawno wymieniałem komputer bo myslalem że to pomoże ale nie i wszystko miałem wymieniane i zostawiłem sobie tylko dysk i te kable co łączą wszystko. I się zastanawiam czy to nie wina dysku czy tych starych kabli w środku bo te dwie rzeczy mam juz chyba 6 lat.

Mam nadzieję że ktos zrozumie mój kłopot bo nie umiem wytłumaczyc tego inaczej :frowning: