Witam
Proszę o sprawdzenie logu. Dzisiaj wywaliło mi bluscreen 0x0000007f (0x0000000000000008, 0x0000000080050031, 0x00000000000006f8, 0xfffff80002f05447).
Proszę o poradę co zrobić
Extras http://wklej.to/NGbJR
Witam
Proszę o sprawdzenie logu. Dzisiaj wywaliło mi bluscreen 0x0000007f (0x0000000000000008, 0x0000000080050031, 0x00000000000006f8, 0xfffff80002f05447).
Proszę o poradę co zrobić
Extras http://wklej.to/NGbJR
Sprawdź kody błędów na http://support.microsoft.com/gp/errormessage/pl
http://support.microsoft.com/kb/2592339/pl?sd=gn
Na początek poproszę o zrzuty pamięci
Dwie metody do wyboru w celu odczytu
Pierwsza metoda: WinDbg (zapoznaj się z wiadomością napisaną przez przez Robinhio » 04 grudnia 2006 20:56:00)
Druga metoda: BlueScreenView (zapoznaj się z wiadomością napisaną przez przez deFco247 » 21 stycznia 2010 16:55:07)
==================================================
Dump File : 061613-18205-01.dmp
Crash Time : 2013-06-16 14:00:50
Bug Check String : UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP
Bug Check Code : 0x0000007f
Parameter 1 : 00000000`00000008
Parameter 2 : 00000000`80050031
Parameter 3 : 00000000`000006f8
Parameter 4 : fffff800`02f05447
Caused By Driver : ntoskrnl.exe
Caused By Address : ntoskrnl.exe+75c00
File Description : NT Kernel & System
Product Name : Microsoft® Windows® Operating System
Company : Microsoft Corporation
File Version : 6.1.7601.18113 (win7sp1_gdr.130318-1533)
Processor : x64
Crash Address : ntoskrnl.exe+75c00
Stack Address 1 :
Stack Address 2 :
Stack Address 3 :
Computer Name :
Full Path : C:\Windows\Minidump\061613-18205-01.dmp
Processors Count : 4
Major Version : 15
Minor Version : 7601
Dump File Size : 262 144
Dump File Time : 2013-06-16 14:01:54
==================================================
– Dodane 16.06.2013 (N) 15:00 –
Może ktoś sprawdzić logi?
http://support.microsoft.com/kb/981180/pl
http://support.microsoft.com/kb/2502285/pl
http://support.microsoft.com/kb/2498368/pl?sd=gn
http://support.microsoft.com/kb/2592339/pl?sd=gn
http://support.microsoft.com/kb/2519736/pl?sd=gn
Któryś z tych artykułów prawdopodobnie dotyczy Ciebie.
Oddałem komputer to firmy informatycznej w celu sprawdzenia problemu.
Dzisiaj zadzwonili i powiedzieli że wina leży po stronie płyty głównej.
Rok temu miałem taki sam problem i serwis firmy Acer zdiagnozował to jako uszkodzenie kabel SATA. Ale na pewno oni wiedzieli że coś jest nie tak z płyta główną i nie wymieniali by nie lecieć w koszty tylko napisali ten kabelek a gdy skończyła się gwarancja to problem powrócił.
Zdaje mi się że nie opłaca się wymieniać płyty głównej która kosztuje od 400 do 800 zł. I to bym musiał w serwisie Aceru bo nigdzie indziej jej nie kupie. Wole rozkręcić komputer, sprzedać na części a kupić sobie nowy.
Co o tym myślicie?