Zacinanie się komputera , bluscreeny

Witam

Proszę o sprawdzenie logu. Dzisiaj wywaliło mi bluscreen 0x0000007f (0x0000000000000008, 0x0000000080050031, 0x00000000000006f8, 0xfffff80002f05447).

Proszę o poradę co zrobić

OTL http://wklej.to/x1JuW

Extras http://wklej.to/NGbJR

Sprawdź kody błędów na http://support.microsoft.com/gp/errormessage/pl

http://support.microsoft.com/kb/2592339/pl?sd=gn

Na początek poproszę o zrzuty pamięci

Dwie metody do wyboru w celu odczytu

Pierwsza metoda: WinDbg (zapoznaj się z wiadomością napisaną przez przez Robinhio » 04 grudnia 2006 20:56:00)

Druga metoda: BlueScreenView (zapoznaj się z wiadomością napisaną przez przez deFco247 » 21 stycznia 2010 16:55:07)

==================================================

Dump File : 061613-18205-01.dmp

Crash Time : 2013-06-16 14:00:50

Bug Check String : UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP

Bug Check Code : 0x0000007f

Parameter 1 : 00000000`00000008

Parameter 2 : 00000000`80050031

Parameter 3 : 00000000`000006f8

Parameter 4 : fffff800`02f05447

Caused By Driver : ntoskrnl.exe

Caused By Address : ntoskrnl.exe+75c00

File Description : NT Kernel & System

Product Name : Microsoft® Windows® Operating System

Company : Microsoft Corporation

File Version : 6.1.7601.18113 (win7sp1_gdr.130318-1533)

Processor : x64

Crash Address : ntoskrnl.exe+75c00

Stack Address 1 : 

Stack Address 2 : 

Stack Address 3 : 

Computer Name : 

Full Path : C:\Windows\Minidump\061613-18205-01.dmp

Processors Count : 4

Major Version : 15

Minor Version : 7601

Dump File Size : 262 144

Dump File Time : 2013-06-16 14:01:54

==================================================

Dodane 16.06.2013 (N) 15:00

Może ktoś sprawdzić logi?

http://support.microsoft.com/kb/981180/pl

http://support.microsoft.com/kb/2502285/pl

http://support.microsoft.com/kb/2498368/pl?sd=gn

http://support.microsoft.com/kb/2592339/pl?sd=gn

http://support.microsoft.com/kb/2519736/pl?sd=gn

Któryś z tych artykułów prawdopodobnie dotyczy Ciebie.

Oddałem komputer to firmy informatycznej w celu sprawdzenia problemu.

Dzisiaj zadzwonili i powiedzieli że wina leży po stronie płyty głównej.

Rok temu miałem taki sam problem i serwis firmy Acer zdiagnozował to jako uszkodzenie kabel SATA. Ale na pewno oni wiedzieli że coś jest nie tak z płyta główną i nie wymieniali by nie lecieć w koszty tylko napisali ten kabelek a gdy skończyła się gwarancja to problem powrócił.

Zdaje mi się że nie opłaca się wymieniać płyty głównej która kosztuje od 400 do 800 zł. I to bym musiał w serwisie Aceru bo nigdzie indziej jej nie kupie. Wole rozkręcić komputer, sprzedać na części a kupić sobie nowy.

Co o tym myślicie?