Zacinanie systemu związane z usuwaniem coinz.exe


(Mitaspiotr) #1

Witam wszystkich.

Kiedy odpalam komputer po kilku, minutach eset "uleczył przez usunięcie" plik coinz.exe po tym momencie wszystko zaczyna się ścinać aż się całkowicie zwiesi. W momencie w którym odpalam go znowu dzieje się to samo. (Skan robiony w trybie awaryjnym)

 

OTL: http://www.wklej.org/id/1342016/

 

 

Extras: http://www.wklej.org/id/1342017/


(Acorus) #2

Odinstaluj WebCake 3.00,Qtrax Player,WinZipper,WPM17.8.0.3325.Użyj AdwCleaner http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ z funkcji Skan(Szukaj) a następnie Clean(usuń) (w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).

Pokaż nowy OTL.txt


(Mitaspiotr) #3

OTL po wykonaniu instrukcji powyżej: http://www.wklej.org/id/1342299/


(Acorus) #4

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

 

:OTL
IE - HKCU\..\SearchScopes\{DD73B581-0C0D-4ACF-8B14-97631003B106}: "URL" = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=40C0081A-4991-41A1-AE5C-BF71FF13E6FB&apn_sauid=03564CA5-5EBA-495D-9FF6-4F98F51A429F
O4 - HKCU..\Run: [Overwolf] C:\Program Files (x86)\Overwolf\Overwolf.exe -silent File not found
O4 - HKCU..\Run: [MS-SpoolerSVCx32] C:\Users\Public\AppData\Local\Microsoft\spoolsv.exe ()
O4 - HKCU..\Run: [MS-SpoolerSVCx64] D:\Users\Public\AppData\Local\Microsoft\spoolsv.exe ()
O4 - HKCU..\RunOnce: [MS-SpoolerSVCx32] C:\Users\Public\AppData\Local\Microsoft\spoolsv.exe ()
O4 - HKCU..\RunOnce: [MS-SpoolerSVCx64] D:\Users\Public\AppData\Local\Microsoft\spoolsv.exe ()
O4 - HKCU..\RunOnce: [temps_mon] D:\Users\Public\AppData\Local\Microsoft\spoolsv.exe ()
O4 - HKCU..\Run: [Tiny download manager] "C:\Users\mitas_000\AppData\Local\DM\TinyDM.exe" /M File not found
[2013-11-10 23:21:21 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\mitas_000\AppData\Roaming\EurekaLog
[2014-01-12 22:45:21 | 000,000,000 | -HSD | M] -- C:\Users\mitas_000\AppData\Roaming\wyUpdate AU

:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt.Po restarcie uruchom OTL i użyj opcji Sprzątanie.

W AdwCleaner Uninstall(odinstaluj) 

Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.0.0.1000.exe

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

http://wstaw.org/m/2…3-25_123039.png

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish


(Mitaspiotr) #5

Dziękuje bardzo, wszystko dobrze działa, problem rozwiązany