Zadanie matematyczne z Audiotele


(Karolekc5) #1

Jaki jest wynik tego zadania?:

4+18-17-2+10+(3x5)= ?

mi wychodzi 31 a w programie była odpowiedz 769


(Rajcaa+Dobreprogramy) #2

W pamięci: 28

W Excellu: 28

Na kalkulatorze :x : 28

28 wychodzi...

4+18-17-2+10+(3*5)=28


(Filip Hh) #3

A mi wyszło 28.


(Szemron) #4

Bardziej niż prawidłowy wynik tego zadania, zastanawia mnie to jak bardzo znudzonym trzeba być, żeby oglądać Audiotele...

31 to raczej błędny wynik, mi też wychodzi 28.


(Karolekc5) #5

Zgadza się ja się pomyliłem, ale w programie to nie wiem skąd się wzięło 769 ??

ja tego nie oglądałem akurat, ale czasem zatrzymuje się na tym kanale jak leci, Nie widzę w tym nic negatywnego


(danyll) #6

A w ogóle ktoś "policzył" i wygrał?:smiley: Jak się wszystko wymnoży to bliżej jest wynik do tego z programu ale jak oni to policzyli to nie mam pojęcia:D


(Erufenrito) #7

Bo tam były jeszcze podobno jakieś liczby rzymskie na obrazku - tylko nie wiem gdzie bo akurat leciałem po kanałach i na końcówkę trafiłem :stuck_out_tongue: I po dodaniu tych rzymskich i tych z tablicy (która była na obrazku z tym 4+18-17-2+10+(3x5) ) wychodziło 769 :stuck_out_tongue:


(Simplex111) #8

Dzisiaj rano natrafiłem na podobne zadanie. Poniżej zamieszczam zrzuty ekranu

audiotele.th.jpgsolution.th.jpg

Tak swoją drogą, to konia z rzędem temu, kto jest w stanie odgadnąć, że rozwiązanie tej zagadki to 414 (oczywiście bez oglądania drugiego obrazka). Ja po minucie stwierdziłem, że mi się nie chce tego analizować. Dodam jeszcze tylko, że w programie, jakżeby inaczej, nie udało się to nikomu

PS. Współczuję ludziom, którzy dają się wciągać w taką zabawę


(Karolekc5) #9

Zaraz zadanie z tego 1 obrazka to wynik 51, a z tego 2 obrazka to co to jest??


(ak6) #10

Też kiedyś zrobiłem fotę z takiego durnego programu. Polecenie i zaskakujący wynik były podobne jak zapodał simplex.

Zwróćcie uwagę, że polecenie jest nie "wykonaj działanie" a "dodaj wszystkie liczby na obrazku". To subtelna choć znacząca różnica.

Teraz pozostaje kwestia interpretacji liczb na obrazku. I tak: czy znak mnożenia "x" mamy wziąć za znak mnożenia? Czy może za rzymską liczbę 10? Co z dziwna twarzą na obrazku nad nauczycielem? Co z nogami pana/pani nauczyciela(ki) itd. itp. Praktycznie interpretacja prawie dowolna.

Ale z całym szacunkiem, nawet mając podane na końcu rozwiązanie nie mam zielonego pojęcia jak oni do tego doszli. Począwszy już od liczby 1 (patrz rozwiązanie) - skąd oni ją wzięli??? Może to krawat pana/pani nauczyciela(ki)??? :smiley:

Stawiam flaszkę temu kto mi to rozłoży na części pierwsze. :lol:


(Rishikbp) #11

zacznijmy od tego, że to nie jest działanie matematyczne tylko jakieś banialuki. Nic niejest wytłumaczone w wyniku. Liczby z kosmosu, totalny nonsens. Potwierdza to, że teleturnieje telewizyjne to oszukiwanie ludzi.


(Kpc21) #12

Nie licząc rzymskich, wychodzi 105. Trzeba czytać polecenia :slight_smile:


(Karolekc5) #13

Tak wiem :oops:

Posta @ak6 mi to już uświadomił, i tez ze praktycznie zagadka nie do odgadnięcia :slight_smile: