Witam. Otrzymałem odcinki z Żagla. Są one częściowo wypełnione, zostały jednak pola wolne. Chcę opłacić je na poczcie więc mam pytanie. Czy w polu nazwa odbiorcy cd. mam coś wpisywać [wyżej jest nazwa odbiorcy KB S.A. O/LUBLIN] ? Mam też pole nr rachunku (przelew)/kwota słownie (wpłata) - w wypadku opłacania na poczcie mam wpisać tylko kwotę ? Kolejne pole to pieczęć, data i podpis zleceniodawcy. Wystarczy podpis i data ? Nie mam pieczątki.
Pytania z pozoru banalne, ale w takich spawach pośpiech nie jest wskazany.
Z tego co wiem, te odcinki są już całkowicie wypełnione, to znaczy jest tam już wszystko to co jest potrzebne do dokonania płatności. Wystarczy pójść na pocztę. Wolne miejsca wynikają z tego, ze jest to uniwersalny blankiet wpłaty. W Twoim przypadku to co jest potrzebne zostało uzupełnione. No jeżeli bardzo chcesz możesz wpisać kwotę słownie
ja też opłacam odcinki żagla na poczcie i mam już wypełnione druki rat, z wyszczególnieniem za który miesiąc jest rata i jak kwota,
ja nic więcej nie wpisuję poza tym co jest już wpisane, jeśli dane, kwoty i daty się zgadzają to wpłacaj bez dodatkowego wypełniania, wszystko już tam jest, jednak prawdopodobnie jest wymagane wpisanie kwoty słownie, chociaż ja tego nie robię i nie mam żadnych problemów