Zagraniczny paragon a serwis w kraju

Cześć Wam,

Mam do was jedno pytanie.Jestem teraz za granicą i niestety zepsuła mi się myszka:( W sklepie papierniczy widziałem fajną wyprzedaż myszka microsoftu 3500 za 40zl. Miałem dokładnie taka myszkę i niestety po 3mc rolka zaczeła szwankować zdarła się też guma na rolce.Nie mogłem wtedy myszki reklamować… niestety zgubiłem wtedy paragon.

Kupując teraz myszkę myszkę (za granicą) i mając kopie paragonu mógłbym się w razie potrzeby reklamować w polskim serwisie?

 

Jeżeli gumka na rolce podlega gwarancji to tak :slight_smile:

Hmmm… nie wiem x) powinna. Szukam na stronie namiarów na serwis w Polsce jakby coś się popsuło ale niestety nic takiego nie widzę :frowning:

Przecież  nie  masz paragonu  na wadliwy towar tylko na nowy.

 

Oszukiwać i najeść  się wstydu za 40 zł ??

 

Hmmm …

 

To ja proponuję “na Kuźniara”:

  • kupić nową

  • podmienić uszkodzone elementy,

  • oddać do sklepu i z mordą "nie działa!

 

badum tss

fiesta Coś ci się pomyliło… Nie napisałem, że chce reklamować swoją starą uszkodzoną myszkę zagranicznym paragonem ](*,) ](*,)

Pytanie brzmi… Czy zagraniczny paragon będzie podstawą do reklamacji sprzętu w autoryzowanym serwisie w Polsce jeśli myszka (którą kupiłem) się uszkodzi. Krótka piłka TAK/NIE

===

BTW. Ktoś się orientuje, czy w Polsce jest serwis który przyjmuje na gwarancje produkty od Microsoftu? Przeglądam stronę od dobrych kilkudziesięciu minut i nie ma żadnej wzmianki o żadnym serwisie o_0

 

http://www.microsoftstore.com/store/mseea1/pl_PL/DisplayHelpReturnsRefundsPage/#returnWarranties

 

“W przypadku wystąpienia problemów z produktem prosimy skontaktować się z działem Sprzedaży i pomocy technicznej.”

dzięki za linka lordjahu po raz pierwszy się spotkałem z taką nie jasną sytuacją w której producent nie podaje adresu swojego serwisu o_0.

Co z tym paragonem? W przypadku awarii będzie on honorowany w Polsce?