Witam,czy mógłby ktoś pomóc rozwiązać ten problem??
Logując się na pocztę zastałem taki komunikat:
“Dotychczasowe hasło zostało przechwycone najprawdopodobniej przez wirusa, który może znajdować się na Twoim komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie lub innym urządzeniu.
Aby korzystać dalej ze swojej skrzynki użyj programu antywirusowego, a następnie zmień hasło.”
To teraz napisz, w czym ktoś ma Ci tutaj pomóc? W użyciu antywirusa, czy w zmianie hasła?
Tak jak pisał p19koz zrób raport, ostatnio coś instalowałeś (i skąd? Czy bezpośrednio, czy może korzystałeś z asystentów pobierania?) Jakie strony odwiedzałeś lub jaki spam otwierałeś? Czy dzieje się coś dziwnego z komputerem (np. dosłownie z dnia na dzień bardzo [znaczy jakoś naprawdę odczuwalnie] zwolnił)? Po sprawdzeniu, że komputer jest bezpieczny (te skany i ewentualnie naprawy) faktycznie zmień hasła, do wszystkich kont, z których się logujesz na tym komputerze.
Ironia? Chłopie, nie każdy zna się na komputerach, tak jak nie każdy naprawi samochód. Więc to, że pyta, jest dobre. Z czym masz kłopot?