Zakup drukarki laserowej

Witam serdecznie,

chciałbym kupić drukarkę laserową do domu/firmy. Nie bardzo się

na nich znam, ale wydaje mi się ta dość ciekawa:

http://www.gral.pl/preview/Xerox/Xerox_ … 17_90.html

Do tego tonery są dość tanie:

http://www.gral.pl/preview/Active_Jet/T … 17_78.html

No i sam tusz:

http://allegro.pl/item586984423_toner_x … _150g.html

(150 gram starczy na 3000 stron? W zestawie jest toner na 1000 stron

  • czy mogę od razu, po wyczerpaniu go wsypać do tej kasetki te 150

gram i starczy mi na 3000 kartek?)

Czy te tuszę mają jakiś termin ważności?

Co myślicie o ww drukarce? Nie znam się za bardzo na drukarkach i

bardzo bym prosił o opinię. Jeśli znacie coś innego, ciekawego

to poproszę :slight_smile:

ps. czy to prawda że przy napełnianiu tonera w drukarce trzeba

jakiegoś chipa wymienić? (w tym xerocie też?)

Z góry dzięki za pomoc,

pozdrawiam

Pytanie, a umiesz regenerować tonery? Samo dosypanie proszku to nie wszystko :slight_smile:

Lepiej jak już kupisz tą drukarkę to regeneruj za kwotę 40-80zł

Ps. do tej drukarki pasują tonery od Samsunga ML-1610

ps. drukarka droga, pomyśl o czymś innym, może HP 1200…

Zresztą musisz napisać do jakiego celu będziesz ją używał, to wtedy będzie można powiedzieć coś o drukarce

W xeroxie tym o ile pamiętam nie trzeba żadnego chipa wymieniać, ale trzeba pamiętać o bębnie światłoczułym.

northwest , popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

drukarka będzie wykorzystywana w domu/firmie. Bedą na niej drukowane faktury, praca licencjacka (tekst, wykresy, małe obrazki).

Czy to droga drukarka? Chyba tak średnio… nie ma chipów i ponoć można ją bez problemu uzupełniać napełnianymi tonerami:)