Zakup kompa


(Gardons) #1

Potrzebuje zakupic kompa do biura zanalazlem takiego czy sie nadaje i czy jest wart 130 zł ( facet tyle za niego chce) prosze o pomoc

Częstotliwość taktowania procesora [MHz] 400

Ilość pamięci RAM [MB] 152

HDD:6,1

Karta graficzna: SIS 620 Karta dźwiękowa:zintegrowane Karta sieciowa: Davicom 9102/A Napęd dyskietek: FDD 1.44 Napęd optyczny: CD-ROM x 40 Obudowa: Stojąca Dodatki: Klawiatura mysz.


(Shawn Michaels) #2

zalezy co będcziesz robił w biurze jeżeli tylko pisał i przeglądał neta i używał programy do finasów to ja bym wzioł i mam zamiar coś takiego wziąść jao komp tylko do ściągania plików z sieci.


(Gardons) #3

a cena jest przyzwoita jak myslisz czy jeszcze negocjowac???


(Hasziszijjun) #4

cena jest dobra... ja bym np takiego czegoś tak tanio nie sprzedawał, bo taki komp jest dobry właśnie jako drugi (np tylko do ściągania plików, albo jako jakiś prosty serw) albo właśnie do netu, office etc... ramu spoko starczy, tylko sprawdz jeszcze czy procek to faktycznie 400 czy np. jakiś słabszy tylko podkręcony (bo jeśli był/ jest podkręcony to może wysiąść szybko)


(zciwo) #5

Potarguj do 100-110zł, a będzie fajnie


(Gardons) #6

procek raczej nie pod krecany bo własnie jest z biura i idzie do mojego biura :smiley: z ceny niechce zjechac. dysk jest sformatowany jak zobacze przed istalacja win czy parametry kompa sie zgadzaja w biosie czy jak jesli tak to jak?? :smiley:


(Clubbasse207) #7

na allegro takie komputery można dostać już za 80 zł ...

niekiedy są z "gwarancją" miesieczną..

myśle ze warto by było ponegocjować aby obniżyc cene do 100 zł ..


(Shawn Michaels) #8

cena jest spoko możesz brać spewnością spełni twoje oczekiwania jeżeli tylko będziesz wykorzystywał do ofica , internetu ewentualnie jakieś stare gierki i programy finansowe może ponegocjujesz żeby spuścił z 10 zł

i zapytaj sie czy ma wszystkie sterowniki do sprzętu bo mogą być problemy i wgraj WIN 98 Lub 2000 są bardzo dobre i wystarczające

XP odradzam na takim słabym sprzęcie ewntualnie jak wyłączysz wszystkie efekty i inne duperele co ten system posiada a są niepotrzebne do użytku twojego to instaluj bez zastanowienia


(Gardons) #9

1) Intel celeron 400 mhz,cdrom 40x,karta graficzna sis 620,karta sieciowa davicom 9102,dyskietki fdd,hdd 5,1 Gb,ram 32 mb komp sprawny 2)Intel celeron 400 mhz,cdrom 52x,karta graficzna sis 620,karta sieciowa davicom 9102,dyskietki fdd,hdd 4,7 Gb,ram 64 mb komp sprawny 3)intel celeron 400 mhz,cdrom 52x,karta graficzna sis 620,karta sieciowa davicom 9102,dia-up,dyskietki fdd,hdd 5,6 Gb,ram 24 mb komp sprawny 4) monitor samsunga 15" 5) monitor philipsa 15" stany bardzo dobre 6) okablowanie osprzet mysz klawiatura. 7)drukarka hp c8942 nie sprawdzona.

Wczoraj pojawił sie taki zestaw na allegro jest wystawione na licytacji ale pisałem facet powiedział ze opyli to za maX 550 Zł co powiecie na to?? opłaca sie.