Zakup wentylatora

Witam ostatnio zastanawiałem się nad zakupem dodatkowego wentylatora.

Mam sasilacz 230v dość słaby i głośny, i mały wentylator do procesora pod piny.

Chcem zakupić dodatkowo wentylator bo mam miejsce w obudowie i podepne go do zasilacza chodzi mi o ten model http://www.allegro.pl/item104636826_wen … owka_.html

Ale czy jest sens zakładać dodatkowy wentylator czy dzieki temu coś się polepszy czy to zbędny wydatek co o tym myślicie? A jak już kupię to ustawić do nawiewu czy do wywiewu? jak lepiej.

Ps. jestem zielony i mało znam się na sprzecie ale bardzo się ostatnio tym zainteresowałem i chiałbym poznać się na rzeczy.

Jeżeli podzespoły Ci się nie grzeją, to po co wydawać kase. Temperatura jest rozsądna i stabilna, dodatkowy wentylator nie poprawi wydajności i szybkości Twojego PC’ta. Co prawda 10 zł ( z wysyłką) to nie dużo, ale po co to wydawac jak można iść za to na piwko :slight_smile:

No masz racje no ale na moim procesorze temperatura wygląda tak

i chyba jest zawysoka wiec może zakupić wentylator do nawiewu i zamontować w obudowie.

temperastura8gr.jpg

Przy otwartej obudowie tem wynosi 61 a zamknięta aż do 66 stopni.

Też się do tego dołączę!

Gdyby tak wyczyścić trochę sprzęt, napewno dużo by to dało!

Jeśli Everest będzie nadal pokazywał tak dużą temperaturę, sprawdź w BIOSie!

Czyszczenie było tydzien temu bardzo dokłądne wszytskiego.

Jest czyściutko, mam pytanko bo ten wenntylator na procesorze jest podłaćzony pod 3piny a czy na płytach głownych mozna jeszcze podłączyć pod piny inny czy to zależy od płyty głównej, czy tylko można jeden wentylator podłaczyć na piny a inne na ZASILACZ.

Przy otwartej obudowie ma 60stopni, sprawdze w biosie.

Pozwolicie że sie podłącze i spytam dlaczego nie mam temperatury procesora ?? :? :

mwsnap00083mx.jpg

Cooler CPU podłączasz pod gniazdo na płycie 3 - pin CPUFAN.

Jak masz inne gniazda na wentyle na płycie np SYSFAN to można ich użyć lub zasilanie bezpośrednio z wtyczek molex zasilacza.