Zamawianie dodatkowego nośnika Windows Vista

Witam!

Kupiłem w ostatnim czasie Windowsa Vistę Home Premium PL DVD BOX 32BIT. Postanowiłem - zgodnie z instrukcją w pudełku - skorzystać z możliwości zamówienia dodatkowego nośnika z Vistą w wersji 64-bitowej. Udałem się na odpowiednią stronę (http://www.windowsvista.com/1045/OrderMedia) i po przejściu paru kroków pojawiły się wątpliwości.

Dokładnie chodzi o to, że nie wiem, jakie koszty zostaną doliczone do kwoty zamówienia. W pomocy na stronie napisane jest, że do kosztów pobranych z karty kredytowej doliczone są od razu koszty manipulacyjne i padatek. Mimo wszystko zastanawiam się, czy na granicy nie zostaną narzucone jakieś dodatkowe koszty, np. cło. Nie znam się na tym i dlatego pytam, czy ktoś już korzystał z możliwości zamawiania dodatkowego nośnika z wersją 64-bitową i jak to się odbywało. Czy koszty pobierane z karty (wraz z kosztami manipulacyjnymi i podatkiem) zostaną wcześniej wyświetlone i dopiero później (za moją zgodą) pobrane z karty i czy na tym wydawanie pieniędzy się zakończy (np. przy odbiorze paczki nie zostanę obciążony następnymi kosztami, np. cłem).

W dniu 14.07.2008 , o godzinie 0:30 został dopisany post przez gari

Sorka, że dwa posty z kolei, ale odświeżam temat. Spodziewałem się, że na takim forum dostanę odpowiedź.

Witam! Według mnie na granicy mogą jeszcze dodać do kwoty cło, ale jeśli będzie jechał z towarem jakiś bus, bo raczej nie będą wieźli dla Ciebie jednej płyty. Jeśli towar nie będzie oclony to nic więcej nie powinni dodać oprócz kosztów przesyłki, podatku i kosztów manipulacyjnych.

No właśnie :stuck_out_tongue_winking_eye: Przydałaby się pewność, ale widzę, że takiej mieć nie będę miał. Nie chciałbym, żeby mi narzucili jakieś cudownie ogromne cło, że zapłacę drugie tyle. Eh ;/

Witam,

a nie lepiej po prostu pobrać od MS obraz płyty i zainstalować na własnym LEGALNYM kluczu?