Zasilacz i PC


(Big Snake) #1

A wiec tak jak juz pisałem jakis czas temu cos harczało mi w zasilaczu, a wiec postanowiłem go wymienic. Kupiłem nowy zasilacz z allegro

http://allegro.pl/item274555748_hit_zas ... erta_.html

Dzis go otrzymałem, do podłączenia miałem płyte główną, CD-Rom,dysk i Stacje dyskietek wszystko podłączyłem. I ku memy zdziwieniu przy włączaniu komputera TEN W OGÓLE NIE REAGUJE!! :o Jedyna reakcje jaka zaobserwowałem to to ze diody od modemu Neostrady mrugna, a wiatrak od procka zakreci sie. :frowning:

Prosze o pomoc :frowning:


(Jag1661) #2

za taką cenę to się nie dziwię...........

Nie wiem jaki masz komputer (resztę podzespołów) ale lepiej wydać trochę więcej kasy na zasilacz - przeczytaj : http://www.oc-forum.org/Zasilacze-najle ... 13020.html

P.s.

trzeba było wejść na "Hardware, Sterowniki" i tam poszukać w istniejących poradach ( a duuuuuuuuuuuuuuużo ich..............)


(Big Snake) #3

Ładna pomoc, krytykowac to kazdy potrafi :frowning:


(Goodprogram) #4

buhaha

za 50,- 500w :hahaha:

kupiłeś złom no name


(Clubbasse207) #5

może zasilacz nie wyrabia ? :lol:

może jest coś źle podłączone ?

jaki masz sprzęt ?


(Jag1661) #6

nie krytykuję, tylko dziwię się, że nie czując się w tym temacie "mocnym" szukasz pomocy PO FAKCIE.

a wygląda na to, że zasilacz jest chyba "walnięty"........... (ewentualnie coś s.......przyłeś.....).

dobrze by było jakby Ci płyta główna nie padła albo i jeszcze coś więcej........

P.s.

to "charczenie" w starym zasilaczu wygląda mi na zużyty wentylator..........


(Big Snake) #7

Mysle ze podłączony jest dobrze, tylko dlaczego komp nie chce sie uruchomic ??:frowning:

Komp jest stary, a wiec nie ma jakis kosmicznych poborów mocy

problemxa5.th.jpg


(Jag1661) #8

dlatego napisałem, że w/g mnie wygląda na walnięty zasilacz.

Aby się upewnić - podłącz spowrotem stary zasilacz i zobacz, czy komp "wstanie".


(Big Snake) #9

No podłączyłem i działa tak jak działał czyli włączam...charczy...czekam minute...wyłączam...włączam i działa normalnie.... :frowning:


(Kola1214) #10

To sie patrzy co sie kupuje :roll:


(Mariosti*) #11

Przy okazji stworzyłbym "czarna dziura" listę zasilaczy, bo "czarna" lista prezentuje jakiś poziom :stuck_out_tongue:


(Jag1661) #12

PaAin - umiesz posługiwać się lutownicą ? - rozbierz stary zasilacz, odlutuj go od płytki drukowanej (chyba, że jest na wtyczkach :wink: ), kup nowy o identycznej średnicy i przynajmniej takich samych obrotach i wlutuj zamiast starego (ewentualnie pobaw się starym i go naoliw :wink: )